Jaartje Zuid-Amerika advies

hilside

Berichten: 14
September 28, 2013, 16:07:36
edit2Rapporteer  
mn baan al opgezegd, geld gespaard en vliegticket al geboekt!

Ik ga een jaar door zuid-amerika touren met een camper vol kites!! Joepie Joepie
samen met mn vriendin al een route uitgestippelt en we beginnen in Chile, dan argentinie, bolivia(beetje weinig water maar toch..), peru, equador, colombia en willen eindigen in Venezuela/ caribbean.

We nemen mee: 2 x TT, 11m/9m/7m crossbow, 5/4 pakken, etc.

We willen veel reizen natuurlijk maar ook wat vrijwillig of betaald werken om zo het budget wat te "rekken"

maar nu?

- Heeft iemand onvergetelijke plekken waar ik absoluut langs moet? (ex. Brazilie)

- Heeft iemand toevallig in Bariloche gekite, ben heel benieuwd of dat koud was?

- Is er makkelijk werk te vinden voor IKO instructeurs? (caribbean of anywhere)

- Is de kite en windsurf navigator APP een aanrader
(ps. world package óf south-america)

-iemand ervaring met kitespullen en copa airlines (die een deel van de vlucht regeld)

Alle andere tips zijn welkom natuurlijk!
Natuurlijk zal er een uitgebreid verslag verschijnen (mocht ik terugkomen  Roll Eyes Huh

thanks alvast!

 

EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 September 28, 2013, 17:45:45
edit2Rapporteer  
Uruguay heeft mooie zandstranden maar wat weinig wind
kees69

Berichten: 280
Antwoord #2 September 29, 2013, 04:41:38
edit2Rapporteer  
Gaaf man, heb ex brasil alleen gekite in Venezuela. El Yaque is echt prima spot en ook isla coche schijnt erg goed te zijn, al ben ik daar zelf niet geweest.
Je hebt ook eilanden groep los roques, tropischer ga je het denk ik niet krijgen
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #3 September 29, 2013, 08:14:29
edit2Rapporteer  
Wouwwwww,dat gaat een droomreis worden  ThumpsUp ,ik ben alleen in costa rica geweest ,was top...Baia Salinas maar dat ligt niet op de route ....so have fun,stay safe  Joepie YeSS Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.