SLR Toestel

Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Oktober 07, 2013, 13:33:40
edit2Rapporteer  
Ik heb een vraagje.

Ik heb 2 SLR modellen op het oog:
De canon 60d en de nikon 5200.

Iig is mijn budget zo rond de €800.

Hebben jullie ervaring met een van deze modellen of hele goede ervaring met een ander model?

Wat ik er mee wil doen = Stedentrips fotograferen, sportfoto's, natuurfoto's.

Alvast bedankt..
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Oktober 07, 2013, 16:17:28
edit2Rapporteer  
Ik zou voor een wat gebruikers vriendelijker model gaan met full HD film mogelijkheden zoals bv EOS 600D of 700D en is ook wat portemonnee vriendelijker... Zelf heb ik de 600D en bevalt me zeer goed. De volgende camera wordt een fullframe.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Oktober 07, 2013, 20:16:28
edit2Rapporteer  
Stedentrip & natuur en sport foto's zijn nogal wat verschillende dingen en hebben ook met verschillende lenzen qua bereik te maken. Het zijn vooral lenzen die duur zijn...

Wil je ook gaan filmen met je camera?

En ga ook even naar een Media Markt om een Nikon, Canon, Sony, Pentax en weet ik veel vast te houden. Dit heeft bij mij onder andere de doorslag gegeven voor een Canon te gaan omdat die gewoon veel fijner vast houd in mijn geval.
pappachris

Berichten: 25
Antwoord #3 Oktober 07, 2013, 22:59:16
edit2Rapporteer  
Ga naar kameraexpress (voorheen camex/ fimex) die leveren ook aan professionals en hebben er verstand van.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.