Verloren: North Kontact Golfsurfboard zandmotor/kijkduin

merijntinga

Geen avatar

Berichten: 3
November 03, 2013, 21:15:11
edit2Rapporteer  
Vandaag tijdens een downwinder mijn North Kontact golfsurfboard verloren in de golven en stroming.

Wit board 5'11, groene fins en padding. Geen straps.

Nog een heel eind het strand afgelopen maar niets gevonden..

Telefoonnummer staat erop!

Iemand iets gezien? - ik mis hem zo!! Cry

dank,
Merijn


edit] capslock verwijdert

Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #1 November 04, 2013, 10:55:46
edit2Rapporteer  
Ik heb hem gistermiddag op de punt van de zand-motor achter gelaten op het droge zand, zodat hij niet verder wegspoelde... Ik was zelf ook aan het downwinden op mijn golf board, dus kon hem niet verder meenemen.
Met de punt bedoel ik het meest noordelijke uiteinde, dat bij hoog water nog boven blijft. Of hij er nu nog ligt of door iemand anders is meegenomen kan ik niet inschatten.
Succes ermee Merijn
merijntinga

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 November 07, 2013, 11:44:05
edit2Rapporteer  
tnx - en is apart verhaal geworden! - board dat jij op de punt had neergelegd is later weer meegenomen door jongen die zelf een downwinder aan het maken was en ook zijn board was verloren... en toen maar besloten heeft om op dit board zijn downwinder af te maken: vandaar dat ik het  niet terug kon vinden!

Gelukkig wel zo eerlijk om eenmaal thuis mij te sms-en dat ik het door hem geleende board weer mocht komen ophalen...
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #3 November 07, 2013, 12:49:37
edit2Rapporteer  
 goed verhaal,en jij je board weer terug  ThumpsUp
piede

Berichten: 1689
Antwoord #4 November 07, 2013, 13:37:55
edit2Rapporteer  
En zijn board? Smiley
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #5 November 10, 2013, 14:39:56
edit2Rapporteer  
Gelukkig goed afgelopen Merijn!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.