Help mij en win een Flyboard clinic

B a r t

Berichten: 10
November 07, 2013, 16:43:11
edit2Rapporteer  
Hallo mede kiters,

Sinds ik ben begonnen met kiten kijk ik mee op Kitehigh en zo nu en dan komt er een verzoek langs om hulp te bieden. Nu komt dat verzoek van mijn kant. En ik hoop dat jullie een kleine 3 minuten van jullie tijd kwijt kunnen. Jullie zouden mij onwijs helpen.

Ik ben Bart Wassenaar, student Sport Management & Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn stage doe ik onderzoek naar Flyboarden in Nederland, wellicht bij jullie bekend (zo niet, bekijk even het filmpje van de link in mijn enquête). Voor het onderzoek wil ik jullie graag een aantal vragen stellen over Flyboarden. Ga naar de volgende link om de enquête in te vullen, duurt ongeveer drie minuten:

Naar de enquête:http://www.thesistools.com/web/?id=372572

Alvast bedankt!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 November 07, 2013, 20:07:05
edit2Rapporteer  
"Flyboarden is een nieuwe ‘extreme’ sport die op het water met behulp van een waterscooter beoefend wordt. "


Wie heeft die naam bedacht? Als kiter denk ik namelijk als eerste aan het kiten op land met een mountainboard als ik "flyboarden" lees.
Wil je geen foutieve input krijgen zul je hier toch wat meer nadruk op moeten leggen voordat iemand over dat zinnetje heen leest, zeker omdat het verder nergens vermeld wordt!


Heb er voor de duidelijkheid maar een foto bijgevoegd aangezien het hier om de watersport-variant van Iron Man gaat.
niels195

Geen avatar

Berichten: 125
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #2 November 07, 2013, 20:38:51
edit2Rapporteer  
Haha, ik dacht inderdaad dat het ging om een mountainboard op het strand. Met deze info heb ik ook de vragenlijst ingevuld.
B a r t

Berichten: 10
Antwoord #3 November 08, 2013, 12:58:52
edit2Rapporteer  
Goed idee van die foto, ik heb geprobeerd er een foto tussen te zetten.
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #4 November 09, 2013, 22:08:07
edit2Rapporteer  
leuk hé.
Dat flyboarden nu na een paar jaar ineens iets anders is, dan waar het in nederland voor stond..


www.flyboarden.nl

pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #5 November 11, 2013, 00:51:52
edit2Rapporteer  
Vraag me af wat je met die post wilt.... Bart verzint die naam ook niet zelf.

Gewoon invullen en hopen op een clinic Wink
done bartje!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.