Kiteboard verloren bij IJmuiden

Cap

Geen avatar

Berichten: 2
November 25, 2013, 20:46:51
edit2Rapporteer  
Beste medekiters,

Ik ben nieuw op het forum, mede omdat ik hoop dat iemand mij kan helpen. Afgelopen zondag ben ik mijn kiteboard kwijtgeraakt tijdens een middagsessie bij de zuidpier van IJmuiden. Uiteraard gelijk gemeld bij de KNRM en de patrouille. Er stond een sterke wind en stroming uit het noorden, dus waarschijnlijk in de plank richting Bloemendaal en Zandvoort gegaan. Het is een Brunotti Onyx 2009 board waarop mijn initialen staan. Mocht je deze hebben gevonden dan hoor ik je graag!

Groeten, Casper
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 November 25, 2013, 22:27:15
edit2Rapporteer  
Ten eerste: lullig voor je dat je je board kwijt bent, verder welkom op het forum.

Ten tweede:
Misschien moet je gewoon niet met aflandige wind gaan varen in deze kou... Volgende keer reken je zeker op die gasten dat ze je komen halen?
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #2 November 26, 2013, 11:53:12
edit2Rapporteer  
Nix mis met zorg van medekiters maar IJmuiden afgelopen zondag was sideshore/aanlandig...
Karsten09

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 November 27, 2013, 19:54:49
edit2Rapporteer  
Hi,
I found your board approx. 500 meter downwind.
After I layed it on the beach for half an hour (it became dark afterwards), I took it to my place so that nobody else takes it.
Lucky that you signed in here and wrote that post, I was looking for that the past days.
Just as reminder next time: As you can see I had to sign in for that reply, please give your email adress or so next time (hopefully there is no next time Tongue )
Besides, I´m German so we have to make a plan how you get your board back. Can you give me your E-mail or so?
Cap

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #4 November 28, 2013, 21:49:19
edit2Rapporteer  
Hi Karsten,

Wonderful news that you found my board! Please send me a mail and we can figure something out.

Many thanks for your help!

Brgds, Casper
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.