Kitehigh wereldsite

drifter

Berichten: 1757
Februari 24, 2014, 22:46:32
edit2Rapporteer  
Kitehigh is toch stiekem een wereld site aan het worden. Nog even en de administrator mag een oproep uitdoen: "vertalers gevraagd"

Waar anders vind je de bezorgdheid over het wel en wee van kiters, zwemmers en zwemmende kiters, dan bij een lid als Bikiniisuit?

Waar anders vind je de passie om kiten voor iedereen toegankelijk te maken door auto’s te voorzien van watergasmotoren, dan bij een lid als Wimt?

Waar anders vind je de informatie om je lichaam gezond te houden, zodat je zolang mogelijk kunt blijven genieten van deze fantastische sport, dan bij een lid als Drifter?

Waar anders vind je de middelen om deze sport op een zo veilig mogelijke manier te kunnen beoefenen, dan bij een lid als Evan?

Waar anders kun je nog eens lekker nagenieten, of kijken wat je gemist heb, dan bij de sfeer beelden in de videos van een lid als Ed?

Waar anders vind je de hart, ziel en zaligheid om een gemeenschap naar een hoger platform te tillen, zonder enige vorm van eigen belang, dan op Kitehigh.nl?


Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #1 Februari 24, 2014, 22:49:59
edit2Rapporteer  
?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2 Februari 24, 2014, 22:50:35
edit2Rapporteer  
Ik moet inderdaad bekennen dat Kitehigh een van de beste kitesurfsites is die ik ken en een Engelstalige versie zal zeker tot internationale respons leiden ...

... enne .... Wimt is en blijft natuurlijk ........ uh .... uniek ..  Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Februari 25, 2014, 07:26:50
edit2Rapporteer  
En voor Italianen dan? Loro dell' Inglese per 99% non ci capiscono un cacchio!
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #4 Februari 25, 2014, 07:55:43
edit2Rapporteer  
?
?!?
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #5 Februari 25, 2014, 10:18:40
edit2Rapporteer  
Ik moet inderdaad bekennen dat Kitehigh een van de beste kitesurfsites is die ik ken en een Engelstalige versie zal zeker tot internationale respons leiden ...

... enne .... Wimt is en blijft natuurlijk ........ uh .... uniek ..  Grin
Ik vind het forum juist mooi zoals het nu is, met de lokale meeting topics met provincie etc Smiley
Als je die formule gaat veranderen denk ik juist dat het minder wordt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.