Zandmotor Slider Park (Like it)

Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #25 Maart 16, 2014, 14:27:12
edit2Rapporteer  
ook aan de stroming gedacht boy's ?
die is enorm bij en in de Zant-brommert ga jullie niet van winnen zonder een paar bigg- ankers of een hei-machine  ListenToMe Huh ListenToMe
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #26 Maart 16, 2014, 17:15:02
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief op de verkeerde spot!
veels te druk, klein en gespannen daar...

eens!

Worst case: er gebeurt wat en wordt kiten op de ZM geheel verbodenn   Cry
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #27 Maart 16, 2014, 21:21:30
edit2Rapporteer  
en veel te veel prutsers....

dat is niet relevant, ook jij bent ooit een prutser geweest net als ik en iedereen.
punt is dat je als kitesurfer gewoon geen obstakels wilt op je spot...punt.
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #28 Maart 17, 2014, 06:41:36
edit2Rapporteer  
Je ben nog een prutser Ronnie !!  ListenToMe hè kijkt uit voor die reddingsbootjhus !!! BAM
Die gasten hadden gelijk een witte neus daar in Showarma Bay  Joepie Joepie Joepie

Jij nu meester Prutser  schater schater haha LoL
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #29 Maart 17, 2014, 19:29:02
edit2Rapporteer  
en veel te veel prutsers....

dat is niet relevant, ook jij bent ooit een prutser geweest net als ik en iedereen.
punt is dat je als kitesurfer gewoon geen obstakels wilt op je spot...punt.

Wat een onzin praat jij zeg  Cry Als je veiligheid wil hebben moet je lekker thuis op de bank gaan zitten. Maar pas wel op dat je er niet doorheen zakt na verloop van tijd.. Als kitesurfer wil ik JUIST obstakels op de spot dus niks punt! Dat maakt het leuk en is weer een nieuwe uitdaging.

Elk leuk initiatief word in de kiem gesmoord door moraalridders die ''veiligheid'' hoog in het vaandel hebben staan. Je bent met een extreme sport bezig hoor, niet met een potje midgetgolf.  Dat er aan veiligheidaspecten gedacht moet worden zegt niet dat je het per definitie maar moet afblazen. Dan ben je precies zo bezig als gasten van natuurorganisaties die alles eerst verbieden en dan pas eens (of helemaal niet) kijken of er toch mogelijkheden zijn.
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #30 Maart 17, 2014, 19:46:50
edit2Rapporteer  
Vinnie klets niet, het topic gaat over een obstakel, JIJ begint over beginners. dat was alleen mijn punt, verder niet.
je gaat off topic, vandaar. En dat ding hoort daar gewoon niet, punt.
Ik durf het alleen vrijuit te zeggen, zouden meer mensen moeten doen.

Toon. lekker loooooopen die kite in die boot.  Joepie Joepie Joepie
anders maken die mensen ook niks mee daar joh




Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #31 Maart 17, 2014, 20:02:25
edit2Rapporteer  
Vinnie klets niet, het topic gaat over een obstakel, JIJ begint over beginners. dat was alleen mijn punt, verder niet.
je gaat off topic, vandaar. En dat ding hoort daar gewoon niet, punt.
Ik durf het alleen vrijuit te zeggen, zouden meer mensen moeten doen.

Toon. lekker loooooopen die kite in die boot.  Joepie Joepie Joepie
anders maken die mensen ook niks mee daar joh.


Beginners? Hé? Wijs ff aan want ik kan het niet meer terug vinden.. Ik heb het over hetzelfde obstakel als jij het hebt. Dus niks offtopic en houd eens op met dat gepunt. Je bepaald niet wanneer iets over is, ik heb net zoveel inbreng als dat jij dat hebt. Ik vind dat dat ding daar wel hoort en ik zet er ook geen punt achter. Ik zeg net zo vrijuit dat ik hem er wel wil als dat jij hem er niet wilt. Moet je ook maar durven  Roll Eyes

Over punten gesproken, mijn punt is dat elk plan direct af word geschoten zonder dat er ook maar enige vorm van onderzoek/test is gedaan. Gewoon bij voorbaat uit de lucht gegrepen gezwets zonder enige vorm van kennis.
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #32 Maart 17, 2014, 20:08:30
edit2Rapporteer  
pfff. je gaat je gang maar. prima zo. YeSS
Maar als ik aan de noordzijde van de poel met NW in 7 bft aan het loopen ben en dan ding staat voor mijn bakkes dan gaat er wel een bijl in. dat maakt de poel nu juist zo gewild en veilig
je hebt een PB
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #33 Maart 17, 2014, 20:43:06
edit2Rapporteer  
Ik snap de discussie niet.
Als je zo graag in NW 7bft loopt Ron waarom dan op een vlak water spot?

Op het moment dat er een slider upwind ligt en het waait 7bft heb je daar lang van ze leven geen last van of je loopt er gewoon over heen Wink

Ik vind het een top initiatief om eens wat verandering te weeg te brengen.
Evenementen als Triple S zijn niet voor niets een succes!!!
Dat er een paar zuurpruimen zijn die er de lol niet van snappen is prima ieder zijn mening en zijn eigen vaar style maar geef het in ieder geval een kans en probeer het desnoods zelf een keer Wink
(mijn board mag je er voor gebruiken)
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #34 Maart 17, 2014, 20:54:56
edit2Rapporteer  
Ik zeg, zet maar neer die slider!!

Ik ben zelf verantwoordelijk als ik besluit om willens en wetens over een obstakel te varen. En als ik weet dat het obstakel een gevaar vormt moet ik gewoon uit de buurt blijven. Net als je als beginner niet in de buurt van de palen op Oostvoorne moet gaan staan prutsen.

Maar net als bij een speeltuin in een willekeurige wijk komt er bij de aanleg van een sliderpark veel meer kijken dan alleen buis op een paar palen schroeven. Je wilt achteraf niet verantwoordelijk gehouden worden voor een letsel. En ik weet uit ervaring dat dat heel veel geld kan kosten (in mijn geval opleveren  Tongue) Een beetje letselschade advocaat maakt gehakt van je.
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #35 Maart 17, 2014, 21:03:39
edit2Rapporteer  
Gewoon Ron de obstakel  killer !
Lid van de Panda- bende en hij draagt altijd geitenwollen sokken !  Joepie  YeSS
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #36 Maart 17, 2014, 21:06:54
edit2Rapporteer  
pfff. je gaat je gang maar. prima zo. YeSS
Maar als ik aan de noordzijde van de poel met NW in 7 bft aan het loopen ben en dan ding staat voor mijn bakkes dan gaat er wel een bijl in. dat maakt de poel nu juist zo gewild en veilig
je hebt een PB

Je hebt er één terug! De rest mag wat mij betreft gewoon weer hier, daar is het een discussieforum voor.
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #37 Maart 17, 2014, 21:13:46
edit2Rapporteer  
Nee dat is nie gevaarlijk als ik ant croesse ben en jij gaat met een bijl lopen zwaaien Ronnie !
Concours hippique am Sant-Brommert  schater ListenToMe uit kijken obstakels stomme knollhu !,
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #38 Maart 18, 2014, 19:45:06
edit2Rapporteer  
Ik snap de discussie niet.
Als je zo graag in NW 7bft loopt Ron waarom dan op een vlak water spot?

Op het moment dat er een slider upwind ligt en het waait 7bft heb je daar lang van ze leven geen last van of je loopt er gewoon over heen Wink

Ik vind het een top initiatief om eens wat verandering te weeg te brengen.
Evenementen als Triple S zijn niet voor niets een succes!!!
Dat er een paar zuurpruimen zijn die er de lol niet van snappen is prima ieder zijn mening en zijn eigen vaar style maar geef het in ieder geval een kans en probeer het desnoods zelf een keer Wink
(mijn board mag je er voor gebruiken)

Nou vooruit dan maar, ik zal wat coulanter en minder bot zijn. Ik ben best een aardige kerel hoor. Tongue Wink
Dat hij dan upwind komt te staan .o.k. daar kan ik wel mee leven, en meerdere met mij, denk ik.  maar dan ook echt binnen een metertje of 5 vanaf de westkant in de poel bijvoorbeeld. dat zou een mogelijk kunnen zijn.

En Toon ik ga je haar kammen met die bijl.  InLove
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #39 Maart 19, 2014, 12:28:39
edit2Rapporteer  
slaaptekort Ron? YeSS
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #40 Maart 19, 2014, 13:20:23
edit2Rapporteer  
nee, juist niet, ach je heb van die dagen.....je weet toch...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.