Kitemaatje gezocht omgeving ASSEN/GRONINGEN

Jankoschoon

Berichten: 17
Maart 17, 2014, 18:30:38
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik ben janko. Ben 19 bijna 20 jaar. ik kom zelf uit Assen. Ik heb in de zomer van 2013 een 3 lessen gehad en een weekje in het water gespeeld met een kite. Ik wil dit jaar graag actiever kiten maar ik heb eigenlijk een maatje nodig om de motivatie en die mij kan helpen of andersom.

Ik kan al aardig varen alleen upwind vind ik nog aardig lastig.
Ik kan bijna elke weekend. vervoer is ook wel te regelen.

Aangezien het redelijk moeilijk is om een maatje te vinden in noord oost Nederland hoop ik toch via dit bericht iemand te vinden. Dus als jij ook graag wilt of iemand weet zou ik graag met jou in contact komen.
Ik ben te bereiken via de mail. Jankoschoon@outlook.com

Mvg Janko
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 Maart 17, 2014, 22:55:05
edit2Rapporteer  
Hallo Janko, kijk ook hier even: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=12044.0

Marco
Groningen
Jankoschoon

Berichten: 17
Antwoord #2 Maart 17, 2014, 23:21:20
edit2Rapporteer  
Bedankt marco, ik zal het in de gaten houden.
Patrick1982

Berichten: 51
Antwoord #3 Maart 18, 2014, 08:55:25
edit2Rapporteer  
Hej Janko

Ben zelf ook beginnende kiter en kom regelmatig in t noorden, ouders wonen er en familie in Friesand.
Woon zelf in omg Amersfoort.

Zal dus ook regelmatig als ik in t nooden ben naar Friesland (Mirns of Workum) rijden om er te kiten.

Aangezien ik dus regelmatig in Groningen ben is t misschien leuk om eens kennis te maken en samen af en toe ergens heen te gaan of af te spreken. Samen naar evenementen (konmt in juni n groot kitesurf evenement aan).

Hoor wel als je interesse hebt.


MvG


Patrick
Jankoschoon

Berichten: 17
Antwoord #4 Maart 18, 2014, 17:33:31
edit2Rapporteer  
hej patrick,

ik wil zeker wel samen gaan kiten. mirns en workum is prima ook een goede locatie om te beginnen. 
als ij mij je 06 even mailt. kunnen wel verder wel whatsappe. lijkt mij super om samen te gaan kite en evenementen te gaan!

Mvg janko

KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #5 Maart 18, 2014, 18:07:54
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23047.10850 Mirns, wie gaat er kiten. Is ook een optie.
Jankoschoon

Berichten: 17
Antwoord #6 Maart 18, 2014, 18:26:16
edit2Rapporteer  
klopt, ik hou ook alle spot redelijk goed in de gaten. maar het is makkelijk als je iemand leert kennen en samen er heen gaan. als je niemand kent is het veel moeilijker om er tussen te komen. zeker ook omdat ik een beginner ben:D

Maar bedankt voor de tip;)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.