europa, vlak water, warm, cheap en goed te bereiken

tgroot

Berichten: 664
Antwoord #25 Maart 28, 2014, 11:23:33
edit2Rapporteer  
hardste wind sotavento (lagoon) zuiden

mooiste stad plek hotel uitgaansding corralejo noorden bij flagbeach

mooiste golven el cotillo

oftewel auto huren
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 Maart 28, 2014, 11:54:44
edit2Rapporteer  
Nog ff en dan is er een 365dgn bezetting van Kitehighers...
Wanneer vertrek je weer vanuit Fuerte Flupje?

Op 11 mei ga ik weer naar huis.
aha ok... Ik kom pas n week later.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #27 Maart 28, 2014, 12:40:15
edit2Rapporteer  
Absolute aanrader op Fuerte is Tiki House (http://tiki-house.com/), goedkoop centraal gelegen, aardige eigenaar (kite, supt en golfsurft zelf ook elke dag) en erg netjes.

Auto huren bij Cabrera Medina. Goedkoper en beter vind je niet. In ieder geval niet bij Goldcar, die naait je flink met brandstof enz.

Goedkoop vliegen via Brussel met Jetair...
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #28 Maart 28, 2014, 12:59:47
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips Hendrik maar heb alles al geboekt . Zitten gewoon in zo'n burgerlijke toeristenfabriek (slapen er toch alleen maar) en de auto is al geboekt bij cicar (ook goed en cheap).
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Maart 28, 2014, 13:31:04
edit2Rapporteer  
Absolute aanrader op Fuerte is Tiki House (https://tiki-house.com/), goedkoop centraal gelegen, aardige eigenaar (kite, supt en golfsurft zelf ook elke dag) en erg netjes.

Auto huren bij Cabrera Medina. Goedkoper en beter vind je niet. In ieder geval niet bij Goldcar, die naait je flink met brandstof enz.

Goedkoop vliegen via Brussel met Jetair...
en Mar Azul nabij het benzine station... Is ook heel relaxed! Eline kan je alles vertellen over the do's en don'ts en als je lief bent dan mag je misschien met haar en dr vriend Martin mee op golven jacht. Ok t zijn wel wind/golfsurfers maar desalniettemin über chille lui! En voor de foute Hollandse avond ga je bij café bugaloo helemaal los op bier, bitterballen, kaas en rene froger en consorten   loser
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #30 Maart 28, 2014, 15:39:56
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips Hendrik maar heb alles al geboekt . Zitten gewoon in zo'n burgerlijke toeristenfabriek (slapen er toch alleen maar) en de auto is al geboekt bij cicar (ook goed en cheap).
Cicar is zelfde als Cabrera Medina. Volgens mij haal je zelfs bij dezelfde balie je auto. Heb je een Corsa geboekt? Daar kreeg ik gratis dakdragers bij als je t aangeeft volgens mij. Bij geen wind: SUP huren en naar Majanicho rijden. Gegarandeerd plezier...
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #31 Maart 28, 2014, 23:43:22
edit2Rapporteer  
Heb een ford fiesta geboekt, rijd meestal wat beter Ik neem ook m'n wave board mee dus eventueel maar een poging wagen om te golfsurfen bij geen wind.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.