vandaag nog beetje beginners op oostvoorne!!!

NIELZZZZ

Berichten: 1344
September 11, 2004, 09:08:16
edit2Rapporteer  
vandaag naar oostvoorne 12 uur daar met me 9.5 ga ik zo kopen dasn kan ik het6 water wel op denk met die kite met deze wind....toch/????
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #1 September 11, 2004, 09:26:50
edit2Rapporteer  
het feit dat je t vraagt en blijft vragen betekend dat je twijfelt.

lees eerst eens een betrouwbaar weerrbericht.
heb ik net gedaan de luchtvaart KNMI daar geven ze een dikke zes op voor vanmiddag langs de kust.
Das wind waarbij een kite echt geladen is en niks voor beginners.Sterker er zijn dan al hordes kitesurfers die thuis blijven.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #2 September 11, 2004, 09:41:13
edit2Rapporteer  
het feit dat je t vraagt en blijft vragen betekend dat je twijfelt.

lees eerst eens een betrouwbaar weerrbericht.
heb ik net gedaan de luchtvaart KNMI daar geven ze een dikke zes op voor vanmiddag langs de kust.
Das wind waarbij een kite echt geladen is en niks voor beginners.Sterker er zijn dan al hordes kitesurfers die thuis blijven.

eigenwijs ben ik he maar ik wil te graag maar met een 6 kan je toch varen met een 9 meter.... dacht6 tot 7 zit ik ernaats bart????
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #3 September 11, 2004, 11:30:28
edit2Rapporteer  
varen wel .... als je t kan als je nog aan t oefenen bent zoals jij met waterstarten dan is t te Hard, veel te hard.


Je moet eerst s beginnen met naar de wind te kijken op waterland kun  je zien dat t aan de kust 6 BFT is met vlagen dik in de 7 dus is erg harde wind.
En nou zeg ik niks meer nu zoek je t maar uit.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #4 September 11, 2004, 19:48:14
edit2Rapporteer  
varen wel .... als je t kan als je nog aan t oefenen bent zoals jij met waterstarten dan is t te Hard, veel te hard.


Je moet eerst s beginnen met naar de wind te kijken op waterland kun  je zien dat t aan de kust 6 BFT is met vlagen dik in de 7 dus is erg harde wind.
En nou zeg ik niks meer nu zoek je t maar uit.
hey bartje bedankt voor je advies maar ben toch gegaan met me eigewijse bekkie en ging super ik heb wel al twee jaar wakeboard ervaring dusss zat er zo in board gevoel al af en toe stuurde me kite nog beetje te snel als ik niet wou maar nog mlas bedankt hoor nu heb ik pas echt te pakke..... ;D
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #5 September 12, 2004, 02:08:19
edit2Rapporteer  
tis gewoon niet alleen eigenwijse maar ook heel dom om toch te gaan.. 6 bft is echt niks voor beginners, ookal heb je maar een 6 m... je kan van geluk spreken dat der niks is gebeurt! >Sad
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #6 September 12, 2004, 09:13:37
edit2Rapporteer  
Eigenwijs is het juiste woord. Bart had gelijk en ik hoop dat andere beginners jou voorbeeld NIET volgen.   >Sad
kite junk
Gast
Antwoord #7 September 12, 2004, 12:13:58
edit2Rapporteer  
Hey Fritsie jou tube was toch lek en jij ging toch terug naar de winkel??

Jij bent het water toch niet op geweest??
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #8 September 12, 2004, 20:26:36
edit2Rapporteer  
Hey Fritsie jou tube was toch lek en jij ging toch terug naar de winkel??

Jij bent het water toch niet op geweest??
ja ben terug geweest maar was niet lek zat verkeerde ballon in... te kleine en ben daarna naar scheveningen geweest..
kan er gewoon mee varen
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #9 September 12, 2004, 20:31:40
edit2Rapporteer  
Eigenwijs is het juiste woord. Bart had gelijk en ik hoop dat andere beginners jou voorbeeld NIET volgen.   >Sad
sorry jiongens voor de boze gezichten maar als je al twee manden elke keer niet kan door te veel te weinig wind wil je gewoon keer en had express sochtens nieuwe kite gehaald
Frits

Berichten: 726
Antwoord #10 September 12, 2004, 20:32:42
edit2Rapporteer  
Gast, in de afgelopen 2 maanden is meer dan genóég wind geweest....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.