GONG kiteboards/kites

feddomw
Gast
Antwoord #25 April 05, 2014, 21:30:21
edit2Rapporteer  
De beste stuurlui staan aan wal.... Grin

loser Grin

Maar vette plaatjes, boards zien er mooi uit, en de GoPro lens zal wel de voetplaatsing vertekenen.

Overigens hebben je videobeelden ook me verleid tot een BlackEdition 3+ te bestellen.

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #26 April 05, 2014, 23:03:28
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid! Ik heb nergens verkondigd dat ik "Felix of Top hat" waardig ben. Ik heb nu drie keer gevaren met een wave board. Gevoelsmatig maar ik goede vorderingen en is de funfactoor groot. In de korte periode heb ik wel mijn voorkeur ontwikkeld voor het strapless board gevoel. Het grote voordeel dat ik daarin ervaar is dat je gemakkelijker je positie/gewicht kan verdelen. Bovendien voel je heel duidelijk de verschillen tussen de twee verschillende boards. Als alles goed is dan kan ik morgen de Gong Pie testen. Ik ben benieuwd en keep you posted. Have fun... HJ
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.