jongen valt op knie bij oostvoorne autostrand

Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Mei 09, 2014, 09:35:34
edit2Rapporteer  
ik dacht dat ik twee gasten zag dansen in de verte, bleek dat 1 gozer niet meer lopen.
de ene had geen ervaring, startte de kite van het water en vloog door de lucht en kwam in veel te ondiep water terecht.

je zag zijn knie door zijn pak dikker worden, het heeft wel bijna een uur geduurd voordat de ambulance met een jeep eraan kwam, is niet echt normaal toch?

ik ben wel benieuwd, hoe is het afgelopen?? kan diegene het hier mss komen vertellen?

het was eb, en daardoor heel ver lopen om een beetje diep water te krijgen, maar laat het een les zijn voor anderen en toch even de moeite doen om dieper het water in te lopen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Mei 09, 2014, 09:54:21
edit2Rapporteer  
Knie is niet levensbedreigend, vanuit dat oogpunt is het niet vreemd dat ze er dan niet binnen 10min zijn.

Geeft wel weer aan dat ondiep water gevaarlijk is.  Beterschap!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Mei 09, 2014, 09:59:08
edit2Rapporteer  
ik dacht dat ik twee gasten zag dansen in de verte, bleek dat 1 gozer niet meer lopen.
de ene had geen ervaring, startte de kite van het water en vloog door de lucht en kwam in veel te ondiep water terecht.

je zag zijn knie door zijn pak dikker worden, het heeft wel bijna een uur geduurd voordat de ambulance met een jeep eraan kwam, is niet echt normaal toch?

ik ben wel benieuwd, hoe is het afgelopen?? kan diegene het hier mss komen vertellen?

het was eb, en daardoor heel ver lopen om een beetje diep water te krijgen, maar laat het een les zijn voor anderen en toch even de moeite doen om dieper het water in te lopen
whats New? Dit komt minstens 10x per jaar voor.
Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #3 Mei 09, 2014, 10:15:47
edit2Rapporteer  
vraag me gewoon af hoe het met hem gaat, ik heb nog nooit zo'n dikke knie gezien, dus hoop dat het niet te ernstig is..   of het nou 10x gebeurt of niet
pallo

Berichten: 93
Antwoord #4 Mei 09, 2014, 10:22:55
edit2Rapporteer  
Jep die gasten stonden in enkeldiep water al een kwartier te stuntelen waarbij ik iedere keer één van de heren door de lucht zag vliegen. op een gegeven moment was de smakker wel heel hard en later kwam er een ambulance voorbij scheuren.
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #5 Mei 09, 2014, 10:47:20
edit2Rapporteer  
Beroerd zat, veel vocht is meestal afgescheurde kniebanden dus dat is voorlopig niet spelen met een vlieger.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Mei 09, 2014, 12:16:25
edit2Rapporteer  
Beroerd zat, veel vocht is meestal afgescheurde kniebanden dus dat is voorlopig niet spelen met een vlieger.
wat dacht je van geplette meniscussen? Ik weet nog dat ik een watermeloen in mn kniegewricht had een aantal jaar terug.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.