Welke Go pro Camera ???

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Mei 17, 2014, 10:18:06
edit2Rapporteer  
Een vriend van ons zit in Nieuw Zeeland en ik kreeg van hem onderstaand mailtje

Wie heeft er advies voor hem, want zelf heb ik geen camera met Go pro

Welke camera is voor hem  geschikt ???


Hi Richard

I do like your filming.

Kite surfing in nz well in Auckland in the harbor. Het is not a big thing.
You do look fit and healthy good to have a passion.

As boring "feestjes" makes you ooold. Ik wil een fiets tocht gaan maken in Australia . So heb je een good advice for een film camera do you like the gopro ??

Als het licht mort zijn en niet makelijk om accu op te laden. Cheers
On 12/05/2014 5:4
 

Verzonden: zondag 11 mei 2014 19:35

Onderwerp: 1e Kite Les van Daphne & Manon op Schellinkhout
 
“1e  Kite Les van Daphne & Manon
 
Ja Ja het moest er toch eens van komen Kite -les
Goeie wind, zonnetje en een goeie instructeur, Peter,
 
Hafe  fun en maybe for the girls see you on the waterrrrrrr     
 

http://vimeo.com/94854726

 



So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #1 Mei 17, 2014, 10:34:58
edit2Rapporteer  
Wil hij het gebruiken op zijn fiets of motor ?
Geen idee hoe het vertaald is.

De GoPro 3+ is fijn door zijn ultra wide stand, en de vermindering van het fish eye effect.
Ook zijn er veel mounts voor beschikbaar.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 Mei 17, 2014, 10:46:16
edit2Rapporteer  
Dank je Lars, het is voor een fietstocht, dacht ik
Ettefret

Berichten: 5
Antwoord #3 Mei 17, 2014, 13:40:40
edit2Rapporteer  
Ik denk dat de gopro 3 silver of 3+ silver wel geschikt zou kunnen zijn.
Gezien hij het voor een fietstocht wil gaan gebruiken kan je dan met de GoPro 3 of 3+ 'The Frame' gebruiken, dat is een behuizing die open is waardoor je eventueel geluid ook nog goed op kan nemen. (Kan met de oudere versies van GoPro niet).

De GoPro 3 / 3+ Black edittion zou ook kunnen maar is vaak een beetje overkill voor mensen die gewoon een simpel filmpje willen maken. De Black edittion is wel nog een heel stuk scherper (de 3+ al helemaal) en brengt daarnaast nog meer handige extra's met zich mee, zoals 4K filmen en met een nog hoger FPS opnemen waardoor je beelden nog langzamer kan afspelen. De vraag is dan dus of hij dat ook echt gaat gebruiken.

Wat mogelijk wel een groot nadeel kan zijn van de GoPro 3 / 3+ camera's is dat deze veel sneller leeg zijn dan de oudere GoPro camera's. De GoPro 1 en 2 dus. Een oplossing zou kunnen zijn om de Battery BacPac te kopen, die eigenlijk dient als een extra batterij op de camera. Mocht hij echter naar de GoPro 3 of 3+ silver gaan kijken en het batterijvermogen is inderdaad belangrijk voor hem. Dan raad ik hem aan om ook eens een kijkje te nemen naar de oudere GoPro 2. De kwaliteit van beide camera's is zo goed als hetzelfde namelijk. Het enige verschil is dat de GoPro 2 geen WiFi mogelijkheid heeft ingebouwd.

GoPro The Frame > http://gopro.com/camera-mounts/the-frame

Keuzes, keuzes! Hoop dattie eruit komt Smiley

Gr,
Edwin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.