App om kitecondities te delen (test fase)

balkie

Berichten: 9
Mei 20, 2014, 11:11:44
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een iPhone app waarmee gebruikers berichten op een locatie kunnen achterlaten. Andere gebruikers in de buurt van die locatie kunnen het bericht dan zien op de feed, of mensen kunnen op bepaalde locaties op de kaart kijken om daar de berichten te zien.

Met deze app kunnen kiters dus bijvoorbeeld kite condities delen met andere kiters als ze op een spot zijn. Je kan dan een bericht met foto plaatsen in de kitesurfers nederland groep, de andere kiters die lid zijn van deze groep kunnen dan die berichten zien.

Momenteel zijn we de app aan het testen en om toegang te krijgen tot deze versie kan je je aanmelden via http://tflig.ht/1dMHTSI.

Onthoudt dat dit nog een test versie is, er kunnen dus nog bugs inzitten. Door je telefoon te schudden kan je feedback naar ons sturen en bugs reporten.

Voor kiters is het belangrijk dat je de kitesurf gerelateerde berichten in de Kitesurfers Nederland groep plaatst, in de illustraties hieronder is te zien hoe je lid wordt van deze groep en hoe je een bericht stuurt met als categorie de kiters groep.



Het zou cool zijn als je ook nog even de facebook pagina kan liken (https://www.facebook.com/Spottiapp) en vergeet de app niet te delen met je kitebuddies!

Feedback kan je geven in deze post, door het schudden van je telefoon of mailen naar feedback@spottiapp.com

Tot in de app of op het water Grin

gr, Martin
JdBn

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #1 Mei 20, 2014, 13:40:26
edit2Rapporteer  
Leuk! Heb me aangemeld. Best nuttig voor condities zoals afgelopen zondag. Geen wind in de voorspelling (en nog Oost ook) maar toen ik op het strand stond, zonder kitespullen, bleek het toch wel twijfelachtig/redelijk te waaien en nog aanlandig ook.. Als ik het geweten had dan had ik met de 11m misschien nog een poging gewaagd..
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #2 Mei 20, 2014, 14:14:41
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit, ik heb hem gedownload en me aangemeld Smiley
Hoe kunnen we het best bugs reporten en ideeën opperen ?
balkie

Berichten: 9
Antwoord #3 Mei 20, 2014, 14:26:35
edit2Rapporteer  
Door je telefoon te schudden kan je bugs reporten of feedback sturen. Uitgebreide feedback of ideen kan je in deze topic kwijt of naar feedback@spottiapp.com
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Mei 20, 2014, 18:39:59
edit2Rapporteer  
Gewoon uit t raam naar de bomen kijken is er tegenwoordig ook niet meer bij... Nog ff en gaan we via Google glass zien hoe de kites het doen. zo op t eerste gezicht ziet er best aardig uit, maar ik kies toch voor het verassings element.
KiteFEEL

Berichten: 371
Antwoord #5 Mei 20, 2014, 18:46:02
edit2Rapporteer  
Altijd handig dit soort dingen.
Wij zetten vanuit de kiteschool ook iedere dag op onze facebook pagina waar wie waneer zijn en wat de live condities zijn. Werkt erg positief. Oud-cursisten spreken zo ook vaak onderling af.

Het enige jammere van dit soort dingen is, dat er altijd mensen zijn die denken zsm het water op en owja ik ben klaar ik zet er nog even op hoe lekker het was. Of ze denken ik zal wel even niks posten, want dan blijft het lekker rustig op het water.

Ik ga er zeker even naar kijken Martin  ThumpsUp
balkie

Berichten: 9
Antwoord #6 Mei 20, 2014, 23:01:58
edit2Rapporteer  
Cool, bedankt voor de interesse allemaal! Vergeet niet in het users scherm, bij groups, de kiters groep te joinen. Dan kan je berichten plaatsen in die groep en zien alleen mensen in die groep je bericht. In de illustratie in het eerste bericht in deze topic is te zien hoe het werkt.

Op de facebook pagina van spottiapp wordt af en toe nieuws geplaatst https://www.facebook.com/Spottiapp en op de website www.spottiapp.com kan je lid worden van de nieuws brief.



Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #7 Mei 20, 2014, 23:13:33
edit2Rapporteer  
Klinkt wel oke, kijk alleen liever naar actuele windmetingen..
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #8 Mei 21, 2014, 08:29:28
edit2Rapporteer  
Wordt niks. 
bluebit

Berichten: 224
Antwoord #9 Mei 21, 2014, 11:59:56
edit2Rapporteer  
"Android nam het laatste kwartaal van 2013 78,1 procent van de verscheepte smartphones in, bij iOS ligt dit aantal op 17,6 procent. Op jaarbasis groeide Android met 7,8 procent.
iOS daalde in één jaar van 20,9 procent in het vierde kwartaal van 2012 naar 17,6 procent. Apple verkocht wel meer iPhones, maar het totaal aan verkochte smartphones groeide eveneens waardoor de cijfers deze groei niet reflecteren."

wanneer komt de android app dus?
balkie

Berichten: 9
Antwoord #10 Mei 21, 2014, 12:41:43
edit2Rapporteer  
Hallo Bluebit, Android staat hoog op de agenda. Als iOS klaar is voor launch, dan start er een crowdfunding campagne voor Android en zal die zo snel mogelijk volgen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.