Beste Ijsselmeerspot voor donderdag?

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Mei 27, 2014, 15:45:55
edit2Rapporteer  
Ik zag dat het donderdag in het noorden goed gaat waaien uit oost.

Aangezien ik een vrije week heb leek het me wel leuk om eens naar een spot op het Ijsselmeer te gaan.

Maar wat is nu de meest geschikte spot voor donderdag? Medemblik, Enkhuizen, Edam, of nog iets anders? ..
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Mei 27, 2014, 16:23:58
edit2Rapporteer  
Medemblik, Enkhuizen, Edam zijn allemaal goede spots met oostenwind. Bij Enkhuizen kan je heel erg ver in t water nog staan en heb je veel ruimte op het water. Het is in Enkhuizen wel het lastig om je kite op te laten omdat er bomen aan de waterrand staan en je via een stijger het water in moet lopen. Als beginner kan je bij Enkhuizen beter eerst t water inlopen en daar je kite oplaten. De beide andere spots hebben kleine strandjes waar je je kite kunt oplaten.
Tjornie

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #2 Mei 27, 2014, 16:37:32
edit2Rapporteer  
voor wind moet je toch iets noordelijker gaan donderdag dan t ijsselmeer pik!  ThumpsUp
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Mei 27, 2014, 16:45:37
edit2Rapporteer  
voor wind moet je toch iets noordelijker gaan donderdag dan t ijsselmeer pik!  ThumpsUp

Nee hoor. Tenzij de kaarten weer helemaal gaan veranderen...
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #4 Mei 28, 2014, 05:34:11
edit2Rapporteer  
Road trip cool dat ik ook maar moet gaan kijken daar
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.