Wie o wie - 2 kitesurfers in problemen slufter (vervolg)

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
December 07, 2014, 15:03:35
edit2Rapporteer  
(wie doet er nou een slotje op)

Hee Wimt,

Lang niets van je gelezen. Alles goed?

Vertel eens. Draag je bij het kiten nog een zendertje of zo?
Stel je voor dat jij Evan bent, hoe zou hij naar jou kijken?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #1 December 07, 2014, 19:10:18
edit2Rapporteer  
Ja, alles goed, vandaag sinds lange tijd op maasvlakte,  was goed, wat vlagerig.

Heb 7 vuurpijlen,  officieLe KNRM zender en kite mes. Opvallend rood pak, en het was niet aflandig

Evan, ea ; op elk forum is het normaal om puur in "de geest van het respectievelijk forum te denken "
Op een motorcross forum, zul je dus lezen, dat door bossen crossen ok is. Dus hier; vogels verjagen is ok. Iemand die een keer met aflandige wind kite, en meteen een ongeluk krijgt, is niet ok.
Kortom,  alles is zwart/wit, emoties lopen dan hoog op, en missen dan de realiteit,  maar bijna alle forum leden kicken op dit zwart/wit denken, want in dit forum "is that the way to go", zoals dus op bijna elk forum
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 December 07, 2014, 19:44:38
edit2Rapporteer  
Ik zag nog een heli vliegen. Dacht dat het voor jou was  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 December 07, 2014, 20:13:33
edit2Rapporteer  
Ging een slotje op omdat na het opschonen en een waarschuwing er nog steeds offtopic gewouweld werd. Daarnaast was alles wel gezegd.

PS. Waarom moet je wimt een vraag stellen via dit topic? Dat kan toch prima via PM
chico

Berichten: 1112
Antwoord #4 December 07, 2014, 20:14:10
edit2Rapporteer  
Ja, alles goed, vandaag sinds lange tijd op maasvlakte,  was goed, wat vlagerig.

Heb 7 vuurpijlen,  officieLe KNRM zender en kite mes. Opvallend rood pak, en het was niet aflandig

Evan, ea ; op elk forum is het normaal om puur in "de geest van het respectievelijk forum te denken "
Op een motorcross forum, zul je dus lezen, dat door bossen crossen ok is. Dus hier; vogels verjagen is ok. Iemand die een keer met aflandige wind kite, en meteen een ongeluk krijgt, is niet ok.
Kortom,  alles is zwart/wit, emoties lopen dan hoog op, en missen dan de realiteit,  maar bijna alle forum leden kicken op dit zwart/wit denken, want in dit forum "is that the way to go", zoals dus op bijna elk forum

Dat is behoorlijk wat materiaal. Rob en ik hebben zo'n Samsung B2100i bij ons. Die is tot een meter onderwater nog waterdicht en kunnen we zelf de KNRM bellen. Bij de Mediamarkt zo'n mooi hoesje gekocht en zit nu aan mn trapeze belt. Kan ik ook tijdens het varen nog even naar huis bellen om te vragen wat we eten. ps. volgende keer zie ik je liever op het water dan in het Erasmus MC
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #5 December 07, 2014, 20:33:39
edit2Rapporteer  
Daarom geen pm Evan; omdat ik altijd zinvolle info aantrek, zoals van Chico.

Heb dat ding al een tijd, werkt nog beter, maar qua budget is tie vsn jou top.

Als ik hier zo door ga, dan moet ik vanwege forum-oververhitting ipv onderkoeling naar het umc.

Ook alles goed Chico? Zeg het effe off-pm  Smiley
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 December 07, 2014, 20:59:51
edit2Rapporteer  
Als je informatie zoekt open je een ander topic. Het ongelukken topic is geen plek om lol te trappen. Daar hebben we speciaal de lounge voor en ook het in twijfel trekken van een slotje stel je niet op deze manier aan de kaak. We zijn dus genoodzaakt hier ook een slot op te gooien. Ben je het niet eens stuur dan een PM.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.