Is er een Schellinkhout / Muiderberg WhatsApp-groepje toevallig?

Emanuel

Berichten: 96
Juni 01, 2015, 15:53:39
edit2Rapporteer  
Hier op het forum wordt soms gesproken over WhatApp-groepjes. Nu vroeg ik mij af of er toevallig ook een Schellinkhout / Muiderberg-groepje is (kom zelf namelijk uit Amsterdam). Ik heb al gezocht op het forum, maar kon helaas niks vinden.

Zelf ben ik beginner, maar wil zoveel mogelijk oefenen. Heb vaak de maandag vrij en ben al een paar keer naar Schellinkhout of Muiderberg (afhankelijk van windrichting) gereden, maar helaas was er niemand dus maar weer omgekeerd.

Mocht er toevallig een groepje zijn, dan hoor ik het graag....bespaart mij dan ook de onnodige ritjes Smiley

Thanx!
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Juni 01, 2015, 15:58:23
edit2Rapporteer  
Als er niemand is dan waait het waarschijnlijk niet of uit de verkeerde richting, normaal zijn er in deze tijd van het jaar altijd wel mensen op Schellinkhout en Muiderberg wanneer het uit de goede richting waait.
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Juni 01, 2015, 23:24:49
edit2Rapporteer  
Op het  omgeving noord holland forum zou ik kijken! daar zou ik kijken voor schellinkhout posts in ieder geval emmanuel! en op fb heb je ook nog amsterdamse kitesurfers groep.
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #3 Juni 03, 2015, 20:40:16
edit2Rapporteer  
Top, doe ik. Thanx!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.