Ervaren kiters of beginners gezocht!!

LauraB

Geen avatar

Berichten: 1
Juni 05, 2015, 14:38:47
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik ben net begonnen met kiten en ben nu aan het oefenen met waterstarten. Ik zoek ervaren kiters die het leuk vinden mij tips&trics te leren of beginners die samen willen oefenen. Ik woon in Amsterdam en het zou idiaal zijn om met een groepje mee te rijden, die met een autotje gaat naar goede spots- savonds na werk of in de weekenden. Maar met het treintje ben ik ook zo in Zantvoort om te meeten bijvoorbeeld.

Ik moet nog een eigen set kopen en heb een Slingshot RPM 9m op het oog. Maar ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor maat en type waar je als beginner het beste mee kunt starten? Ik heb in Tarifa en Zandvoort met verschillende kites gevlogen en vind de Slingshot tot nu toe het fijnst.

Ik ben mega enthousiast en ben op het strand een stuiterballetje die graag wil leren en beter wil worden. Lijkt me tof om meer mensen te ontmoeten die ook enthousiast zijn over de sport!

Groetjes,
Laura
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.