Verloren op Oostvoorne: kiteboard, Slingshot misfit (2009)

Charlotte4

Geen avatar

Berichten: 16
Juli 12, 2015, 22:20:59
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben vandaag mijn kiteboard verloren op Oostvoorne in de buurt van de eerste gele boei. Het is een slingshot misfit van 2009. Hier een afbeelding:

Ik heb er uren naar gezocht, maar niet gevonden, dus ik hoop datiemand m meeheeft en wil teruggeven.. Is niet eens mijn fout dat het kwijt is, iemand crashte zijn kite op mijn hoofd. Dubbel pech Sad . Board is niet zo veel waard meer, maar ik kite er graag mee, dus zou superblij zijn als ik het terugheb.

Alleszins al bedankt aan alle kiters die er vandaag naar uitgekeken hebben.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #1 Juli 12, 2015, 22:47:49
edit2Rapporteer  
jij was met die pivot of niet ? zag het toevallig gebeuren zuur dat je daardoor je board kwijt bent zeg. Met een beetje geluk komt ie wel terug. succes
Charlotte4

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #2 Juli 12, 2015, 22:55:50
edit2Rapporteer  
Zou kunnen dat hij een pivot had, die groene lijkt er idd op. 10 min ervoor zat hij ook al met zn kite in mijn lijnen, denk niet dat iemand hem ooit de voorrangsregels uitgelegd heeft. Tongue achja, iedereen moet het leren zeker? Al had ie wel mee naar mn board kunnen zoeken vind ik.
Bastiaan_

Berichten: 29
Antwoord #3 Juli 13, 2015, 21:32:54
edit2Rapporteer  
Charlotte je board is terecht. Coen, een maatje van me, heeft hem in z'n auto liggen. Ik stuur je z'n nummer even via PB.
Charlotte4

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #4 Juli 13, 2015, 21:44:06
edit2Rapporteer  
Helden! Jullie maken mijn dag! ^^
Mar10e

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #5 Juli 13, 2015, 22:00:27
edit2Rapporteer  
Wat fijn Charlotte!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.