Oplichter marktplaats

Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #50 Oktober 28, 2015, 09:42:03
edit2Rapporteer  
Nu al een aantal gevallen hier op KH bekend, zat mensen die niet op KH zitten, ik zou zeggen waarschuw
toekomstige slachtoffers via de media, kunnen ze een leuk item aan besteden lijkt me zo....

Ben je in aanraking geweest met oplichting? Meld je verhaal bij de redactie van Opgelicht?!

https://www.opgelicht.nl/contact/
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #51 Oktober 28, 2015, 12:33:38
edit2Rapporteer  
Heb je een linkje naar één van zijn MP of 2e hands advertenties?
oops man, ik heb alles afgezocht maar blijk ze niet meer te kunnen vinden!, het was in de periode toen hij op mijn kite bood, toen ben ik hem gaan opzoeken via internet en toen bleek hij een heleboel zaken ( boards en kites) te koop hebben staan, waardoor ik begon te twijfelen, als hij zoveel in aanbod heeft staan waarom hij op een 2dehands kite van mij bood..
dude
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #52 Oktober 28, 2015, 12:52:38
edit2Rapporteer  
Nou zn adres is inmiddels bekend dus hij zal vanzelf de verkeerde tegenkomen.
damsko

Geen avatar

Berichten: 60
Antwoord #53 Oktober 28, 2015, 14:01:34
edit2Rapporteer  
Hij is al geblokkeerd op MP en waarschijnlijk ook op 2e Hands. Ik kan je garanderen dat je als je één van zijn ads flagged hij binnen no time wordt geblokkeerd met zijn andere account(s). Daarnaast wordt er ook strak met de politie samengewerkt. Dat die vervolgens niets doet is natuurlijk een tweede. Het helpt in ieder geval wel degelijk om een compleet dossier over hem op te bouwen voor het moment dat het OM het eindelijk wél 'opportuun' acht om door te pakken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.