Advies naar de NKV

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #50 September 22, 2015, 17:56:58
edit2Rapporteer  
Toch vreemd dat mijn info toch vaak klopt.   
Denk... wat je zelf graag wilt horen  Wink


enneh.... wat is er nou bereikt eigenlijk?
Lees iig het 6e punt uit de opening van Matthijs nog eens door


Buiten dit Arend vind ik het opmerkelijk dat iemand die een half jaar geleden nog hoog en laag sprong dat de ALV in Scheveningen op een prima locatie werd georganiseerd, nu opeens begint over het democratisch afstemmen via internet.
Niemand anders heeft dat toen geopperd en iedereen was bereid naar de ALV te komen als het democratischer en centraler was georganiseerd.
Waarom heb je toen niet ook voor democratisch stemmen via internet gepleit? ...het antwoord weet je zelf wel

Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #51 September 22, 2015, 18:28:58
edit2Rapporteer  
Hoi bikinisuit,

Citaat
Geld: @walthor heb je een idee over welk bedrag het gaat.. Heb je gedacht  aan toezicht uit de leden.
Hoe kun je iets afwijzen als je niet eens weet over welk bedrag we het hebben.

Beroepsmatig heb ik wel eens met interim bestuurders te maken, deze zitten echter in het hoger management en rekenen bedragen tussen 200-300 euro/uur

Ik schat dat interimbestuur voor dergelijke organisatie, hoger opgeleid (minimaal HBO) met senioriteit op gebied van bestuurlijke kennis je kan rekenen op ca. 100,- /uur

Junior cq medior maar dan minder hoog opgeleid tussen ca. 60-80 euro/uur, of gepensioneerde die nog wat zzp werk doet...

ik vraag me af of je eigenlijk een verenigingsbestuur kunt uitbesteden trouwens....

Maar toezicht van de betrokken leden zal essentieel zijn denk ik wel inderdaad

Citaat
Een digitale wijze van stemmen sluit een fysieke aanwezigheid niet uit. Hoeveel mensen waren er ook alweer aanwezig tijdens de laatste alv's? Als je je leden niet voldoende betrekt, waaraan ontleen je dan je bestaanstrecht?
Daar heb je gelijk in, hoe meer mensen die zich kunnen uitspreken des te beter het is, maar ik vind het verantwoording van de leden om aan te schuiven aan de discussie, en ik vind het de verantwoordelijkheid van de vereniging om dit goed te faciliteren. Maar ik geloof erin dat dit (nog) niet digitaal is te faciliteren.
Bestaansrecht ontleen ik aan betalende leden, zonder leden geen vereniging, keuze dat leden zelf input willen geven ligt ook zelf bij de leden.

Citaat
Je begint te werken aan het herstellen van vertrouwen. Wat betekent vertrouwen voor jou? Heb je er vertrouwen in dat er in de toekomst geen vriendjespolitiek wordt bedreven? Hoeveel vrouwen hebben eigenlijk zitting genomen in het bestuur? Veel bedenkingen..
Vertrouwen vind ik transparantie, eerlijk zijn en je kwetsbaar durven op te stellen. Niet compromisloos zijn en eenzijdig belang doordrukken zonder achterban te raadplegen.
Garantie op geen vriendjes politiek heb je niet, je kunt dit alleen beperken door te erkennen dat dit bestaat. Ook jij doet aan vriendjespolitiek, het is niet anders dan netwerken om mensen voor je belang te winnen. Het klinkt negatief, maar dat hoeft het niet te zijn. Je kan het ook uitleggen dat mensen die het goed met elkaar kunnen vinden en hierdoor meer synergie uit een organisatie kunnen halen. Maarrrr grote maarr het wordt wel negatief als de vriendjes uit eigenbelang handelen en daarmee er zelf beter van worden wat ten koste gaat van de vereniging. door controle en transparantie moeten de leden dit de kop indrukken.

hoeveel vrouwen in her bestuur zitting hebben genomen weet ik niet, maar kan dit alleen maar toejuichen


Citaat
Dit forum vind ik uitstekend om informatie over te dragen. Te delen. Idefixe heeft informatie de afgelopen jaren heel fijn gedeeld.. Uit die info heb ik kunnen concluderen, dat de structuur van besluitvorming en toezicht niet klopt. De schoen past niet, de voeten zijn te groot (geworden).

Nou mooi dat door fora een mening kunt vormen, ik vind het persoonlijk soms wel wat gekleurd en je krijg niet alle invalshoeken mee. Maar het is wel een leuk discussie medium
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #52 September 22, 2015, 20:14:11
edit2Rapporteer  
Rare gang van zaken dit.. als oud Penningmeester moet ik hier toch mijn vraagtekens bij zetten. Waarom is er besloten om Tom duizenden euro's 't compenseren terwijl (zoals Mattijs aangeeft) niet eens vast staat dat de NKV iets verkeerds heeft gedaan.. en dat je bij die financiële compensatie NIET naar het verleden kijkt..

Je moet JUIST naar het verleden kijken om mogelijk te leren van fouten, het oude bestuur vragen waarom zaken zijn gegaan zoals ze zijn gegaan en als er geen fouten zijn gemaakt moet er geen ledengeld worden geschonken aan iemand die vervolgens weer vrolijk door hetzelfde bestuur wordt teruggevraagd.

Daarnaast is de functie van Office manager in 'mijn jaren' altijd van onschatbare waarde geweest. Iedereen die zich op zijn minst betrokken voelt en zich bekend heeft gemaakt met het reilen en zeilen van de NKV weet dat dit de back bone van de vereniging is.

Mij komt dit verhaal wat onprofessioneel, kortzichtig en gevaarlijk over..

Hoe kom jij aan de informatie dat het om duizenden euros gaat?

En van welke onschatbare waarde is de office manager geweest dan?

ja, zeg het maar.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #53 September 22, 2015, 22:01:09
edit2Rapporteer  
Zou er zoveel poeha zijn als t om een paar honderd euro ging?

Verder zou ik digitaal stemmen ook fijn vinden. Idee + toelichting + evt bezwaren allemaal online zetten en dan voor of tegen stemmen. Goed idee Arend.
Jammer dat de statuten het weer bemoeilijken.

Overigens, van die 3000 leden vermoed ik dat de meeste lid zijn vanwege de verzekering en een financieel steentje bijdragen uit liefde voor de sport maar niet geïnteresseerd zijn in alle details. Dus ook met digitaal stemmen zou ik geen wonderen verwachten wat betreft de opkomst.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #54 September 23, 2015, 06:57:14
edit2Rapporteer  
Raar dat mensen lid worden om liefde voor de spot, en er dan vervolgens niets meer over willen weten!?
De verzekering is bijzaak, ik vermoed dat de meeste om spotbehoud lid worden, hetgeen ook wel bleek uit de NKV toekomst dialoog van begin dit jaar.

Het NKV was wel meer, maar als er zich geen vrijwilligers meer aanmelden voor bestuurlijke en commissie functies is er straks geen belangenbehartiger meer...
riesie

Berichten: 111
Antwoord #55 September 23, 2015, 14:17:26
edit2Rapporteer  
@michiel, denk toch dat IMO de meeste mensen om de verzekering lid worden, het is de goodkoopste manier om WA dekking te hebben. Dit verklaart dan ook de berperkte interesse. Ja dit is off topic sorry.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #56 September 23, 2015, 14:46:38
edit2Rapporteer  
@michiel, denk toch dat IMO de meeste mensen om de verzekering lid worden, het is de goodkoopste manier om WA dekking te hebben. Dit verklaart dan ook de berperkte interesse. Ja dit is off topic sorry.

Geenszins off-topic, juist erg belangrijk om erachter te komen waarom mensen zo weinig interesse hebben ondanks het lidmaatschap! Wink

In de begindagen van onze sport was de WA dekking volgens de reguliere verzekeringen ondermaats.
Inmiddels is dit wel verandert, vaak ook zonder dat de mensen het zelf weten.

Dat bleek dus ook uit de toekomst dialoog, begin dit jaar bij het Jumpteam Scheveningen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #57 September 23, 2015, 19:50:27
edit2Rapporteer  
Toch vreemd dat mijn info toch vaak klopt.   
Denk... wat je zelf graag wilt horen  Wink


enneh.... wat is er nou bereikt eigenlijk?
Lees iig het 6e punt uit de opening van Matthijs nog eens door


Buiten dit Arend vind ik het opmerkelijk dat iemand die een half jaar geleden nog hoog en laag sprong dat de ALV in Scheveningen op een prima locatie werd georganiseerd, nu opeens begint over het democratisch afstemmen via internet.
Niemand anders heeft dat toen geopperd en iedereen was bereid naar de ALV te komen als het democratischer en centraler was georganiseerd.
Waarom heb je toen niet ook voor democratisch stemmen via internet gepleit? ...het antwoord weet je zelf wel


ok... puntje 6 was ik ff vergeten. en over scheveningen... bereikbaarder dan wijk aan zee.  het werd toen ergens in het midden van het land, kon er helaas niet bij zijn. maar je punt is?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #58 September 24, 2015, 11:36:33
edit2Rapporteer  
...en nu is het NKV er niet om hier tegen in de aanval te gaan...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=51516.msg718559#msg718559
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #59 September 24, 2015, 12:17:22
edit2Rapporteer  
...en nu is het NKV er niet om hier tegen in de aanval te gaan...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=51516.msg718559#msg718559
had je tijdens de ALV niet tegen moeten stemmen.

de NKV zn dood is de vogel mafia zn brood.
Slis

Berichten: 563
Antwoord #60 Oktober 01, 2015, 10:56:29
edit2Rapporteer  
@ Michiel & Eagle-Jan
lees de reacties van Evan, welke zich enorm hard inzet voor de Slufter.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #61 Oktober 01, 2015, 11:45:21
edit2Rapporteer  
Wat een gepraat allemaal. Knap hoor mensen van de NKV dat jullie al die shit op je nemen!  Je bent nog niet goed begonnen of je krijgt al een hoop kritiek.

Maar goed, als je voor die functie gekozen hebt, kon je dit wel verwachten. Hopelijk krijgen jullie binnen korte tijd de credits voor de verandering en de manier van aanpak!


Ik vind het geen slecht voorstel om de NKV te laten werken met lokale verenigingen.
Laat de NKV dan een overkoeplend orgaan zijn (wat je zeker nodig hebt), en laat per lokale vereniging 1 / 2 mensen steeds aanwezig zijn om de ALV. Deze personen spreken dan uit naam van die vereniging / spot.

Voorbeeld: Vereniging Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland, Flevoland, Friesland en Groningen.
Dit zijn 6 lokale verenigingen, welke 2 gekozen personen kunnen sturen naar een vergadering van de NKV. De vereniging kan enkele malen per jaar een lokale ALV organiseren en reeds veel bespreken.

Leden kunnen altijd aanwezig zijn tijdens een NKV ALV, maar moeten hun ideën overbrengen aan de vereniging waarin ze lid zijn, hier wordt dan gestemd, om dit idee naar voren te brengen tijdens een NKV ALV.

Binnen de NKV ALV wordt dit idee naar voor gebracht en besproken. Nadien kan er dan gestemd worden door het bestuur + de 6 verantwoordeljken van de vereniging.



Resultaat : NKV blijft het overkoepelend orgaan, Verenigingen kunnen van elkaar leren. Hoe verwezenlijken jullie dat resultaat. Locaties openhouden,...

NKV, Ik zou hier extra aandacht aan besteden!
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #62 Oktober 01, 2015, 12:16:18
edit2Rapporteer  
klinkt interessant, maar ik voorzie dat door extra laag in te bouwen je alleen maar een versplintering van ideeën en afstemmingen krijgt. Kijk alleen maar na hoe ons land bestuurd wordt met Den Haag en de provincies en de gemeentes. De gewone burger merkt dat het uiteindelijk in Den Haag bepaald wordt. Zie ook de opkomst bij Provinciale verkiezingen. De burger laat het koud wat daar besloten wordt.

Nu wil jij dat er per vereniging 1 a 2 leden worden gekozen die het woord overnemen en vertolken bij de ALV's. Dan moeten dat maar net 2 hoog gemotiveerde vrijwilligers zijn die alle facetten en meningen kennen en weten te ventileren.

Imho staat jouw concept haaks op deze tijd: In het bedrijfsleven zijn er ook al veel te veel managementlagen die niks brengen en dus niet voor niks weggesneden worden. Wil je geen onnodige ruis creëren moet je de NKV leden gewoon de kans geven zelf een stemming bij te wonen.

Buiten dat heb je nu ook al regiovertegenwoordigers die zich lokaal bezig houden met de regionale politiek, 3e partijen en omstandigheden.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #63 Oktober 02, 2015, 06:44:21
edit2Rapporteer  
Hey Aloha,

Er wordt 1x per jaar een ALV gehouden? Hoe wil je dat op deze korte tijd, al de leden hun zegje kunnen doen? Ik kan me voorstellen dat er veel leden het gevoel hebben dat ze niet alles hebben kunnen bespreken. (verbeter me indien ik fout ben).

Als je hierdoor een extra laag inbouwt, krijg je automatisch meer gesprekken onder de lokale groepen. Hierdoor heeft het bestuur van de NKV het ook minder druk...
Ik begrijp dat je deze manier van werken achterhaald vindt, maar tzt zal het uitwijzen dat deze manier van werken veel minder stresserend is voor de NKV, de lokale verenigingen meer tevreden zullen zijn en de kiters zich meer gaan inzetten per spot.

Misschien zijn er mensen die het gevoel hebben dat er net niet genoeg voor hun spot gedaan wordt. Laat deze mensen het initiatief zelf nemen en met een lokale groep dit oplossen. Dan kan er nooit meer met een steen gegooid worden naar het NKV bestuur.
Dan krijg je ook meer druk van de lokale kiters, binnen de lokale vereniging. Legt de lokale vereniging op, dat je met een lycra in bepaalde kleur moet gaan surfen? Ok, dan moet je dat doen...


Je hebt idd de regiovertegenwoordigers, maar deze hebben ook gigantisch veel werk. Daarnaast is dit allemaal vrijwilligerswerk, welk verdeeld kan worden over verschillende personen? Zo kan ik op de site ook niet direct vinden, wie verantwoordelijk is voor welke spot. Dus als ik nu een vraag heb over een bepaalde spot, wie moet ik dan aanspreken?

Let op, ik kraak het huidige systeem niet af, maar als jullie toch een nieuwe wind door de NKV willen doen waaien, kan je hier eens goed over nadenken.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #64 Oktober 02, 2015, 08:06:55
edit2Rapporteer  
ik ben al jaren (meer dan 30 jaar!!!) lid van een lokale windsurfclub (jaja, windsurfer) en "vroeger" was deze club lid van het watersportverbond (KNWV). Per lid moest een bedrag aan contributie worden afgedragen aan de bond. Bij voldoende leden en blijvende aanwas van leden, geen probleem. Echter later, toen het leden aantal terugliep, drukte de afdracht te zwaar op de begroting. Tevens was de belangenbehartiging ver te zoeken. Dus wel betalen, maar wat kreeg je er voor terug?

Conclusie: weg bij de bond, geld in eigen zak houden en weer een vereniging zijn voor de leden.

ps. ben nog steeds lid en ik windsurf niet eens meer, gewoon omdat het een goede club is met veel actieve leden.
dop gewoon je eigen boontjes en wordt niet afhankelijk van een landelijke club die (hoe goed bedoeld).

pps lokale vereniging is in oprichting, binnenkort meer info hierover.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #65 Oktober 02, 2015, 08:50:26
edit2Rapporteer  
ik ben al jaren (meer dan 30 jaar!!!) lid van een lokale windsurfclub (jaja, windsurfer) en "vroeger" was deze club lid van het watersportverbond (KNWV). Per lid moest een bedrag aan contributie worden afgedragen aan de bond. Bij voldoende leden en blijvende aanwas van leden, geen probleem. Echter later, toen het leden aantal terugliep, drukte de afdracht te zwaar op de begroting. Tevens was de belangenbehartiging ver te zoeken. Dus wel betalen, maar wat kreeg je er voor terug?

Conclusie: weg bij de bond, geld in eigen zak houden en weer een vereniging zijn voor de leden.

ps. ben nog steeds lid en ik windsurf niet eens meer, gewoon omdat het een goede club is met veel actieve leden.
dop gewoon je eigen boontjes en wordt niet afhankelijk van een landelijke club die (hoe goed bedoeld).

pps lokale vereniging is in oprichting, binnenkort meer info hierover.
geen appels met peren vergelijken... je club telt misschien 100 leden en geen 3000+ verspreid over alle windstreken van het land.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #66 Oktober 02, 2015, 10:47:21
edit2Rapporteer  
ik ben al jaren (meer dan 30 jaar!!!) lid van een lokale windsurfclub (jaja, windsurfer) en "vroeger" was deze club lid van het watersportverbond (KNWV). Per lid moest een bedrag aan contributie worden afgedragen aan de bond. Bij voldoende leden en blijvende aanwas van leden, geen probleem. Echter later, toen het leden aantal terugliep, drukte de afdracht te zwaar op de begroting. Tevens was de belangenbehartiging ver te zoeken. Dus wel betalen, maar wat kreeg je er voor terug?

Conclusie: weg bij de bond, geld in eigen zak houden en weer een vereniging zijn voor de leden.

ps. ben nog steeds lid en ik windsurf niet eens meer, gewoon omdat het een goede club is met veel actieve leden.
dop gewoon je eigen boontjes en wordt niet afhankelijk van een landelijke club die (hoe goed bedoeld).

pps lokale vereniging is in oprichting, binnenkort meer info hierover.
geen appels met peren vergelijken... je club telt misschien 100 leden en geen 3000+ verspreid over alle windstreken van het land.

rond de 400 maar dat ter zijde.

Natuurlijk is het appels met peren vergelijken. Wat ik bedoel is dat een overkoepelende organisatie (bond/KNWV/Watersportverbond) wel kan proberen om zaken centraal te regelen, echter worden altijd landelijke belangen en plaatselijke belangen tegen elkaar afgewogen.

Mijn persoonlijke mening is dat wanneer de NKV probeert op te leggen dat lokale verenigingen verantwoording verschuldigd zijn (ook financieel) er dan geen lid overblijft. Zeker omdat 90% nu lid is vanwege de verzekering.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #67 Oktober 02, 2015, 11:28:27
edit2Rapporteer  
Sprak afgelopen zondag de nkv. Ze zoeken inderdaad local regio vertegenwoordigers. Dit omdat de local veel beter weet wat er aan de hand is op de spot en daardoor beter kan bepalen wat er moet gebeuren. Op het moment hebben ze niemand in de regio schellinkhout/medemblik. Het kost ongeveer 1 uur per week.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #68 Oktober 02, 2015, 12:05:37
edit2Rapporteer  
wat je dan moet doen als NKV is naar de spot toegaan en contacten leggen! Via de mail vragen gaat niet werken. Maar goed, ik ga hier niet het werk van de NKV op leggen.

isomis

Berichten: 205
Antwoord #69 Oktober 02, 2015, 14:33:14
edit2Rapporteer  
Chris tegen mij heb je gezegd dat je kan vinden in dit advies. Het zijn grotendeels ook jouw punten.

Wordt het niet eens tijd dat je eerlijk bent over je intenties naar iedereen? Dan weet iedereen op korte termijn waar hij aan toe is en voorkom je een politiek sfeertje waarbij er weer geen tijd is voor de sport. Ik denk dat Marij en Yvette hier wel aan toe zijn......

Ik heb begrepen dat Marij voorlopig gewoon aanblijft...........in tegenstelling wat in de nieuwsbrief staat?

Iedereen die negatief reageert op dit advies moet eens kleur bekennen:

Ben de oude penningmeester die samen met het oude bestuur Yvette 100 euro per maand extra heeft gegeven voor reclame op de auto  en die ons zogenaamd even onafhankelijk advies ging geven over de situatie van Tom......

Ondertussen komen er voorstellen die wij hebben gemaakt met Tom terecht bij oude bestuursleden en wordt ik op mijn vingers gewezen over dit advies.......

Kortom, wees er van bewust dat ik de complete administratie heb van het NKV. Het lijkt mij verstandig dat iedereen eens goed nadenkt voordat je wat gaat schrijven op fora......... Ik laat mij niet in diskrediet brengen. Elke reactie zorgt voor een tegen reactie. 

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #70 Oktober 02, 2015, 14:54:28
edit2Rapporteer  
Zo zo... krachtige taal.

Wat ik van deze laatste reactie vind dat hou ik nu even voor mijzelf...

Maargoed als je nou toch gaat dreigen... waarom knal je het niet gewoon direct op het fora (als het de feiten zijn, niet gekleurd naar jou mening). en als jij schoon schip wilt maken, dan is dit nu het moment soms moet men gewoon met de billen bloot... . Leden hebben recht op transparantie daar betalen zij immers voor.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #71 Oktober 02, 2015, 15:30:06
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan

Mijn intentie is niet om met modder te gaan gooien en ik dacht dat ik mijn punt met mijn advies al heb gemaakt. Chris kiest ervoor om een topic van bijna een week oud weer leven in te blazen en ondertussen zie ik dat bestuursleden die hebben gezegd om op te stappen gewoon blijven zitten.......... Echt wat drijft deze mensen om te blijven.......

Erken gewoon je fouten en ga door met je leven....... Als er niet over mij wordt gesproken/geroddeld stop ik er ook mee. Het wordt echt tijd dat er een nieuwe vereniging wordt opgezet en ik raad iedereen aan om je lidmaatschap op te zeggen. Er zullen de komende tijd genoeg alternatieven komen.

p.s. die opmerkingen over de administratie is alleen naar Ben gericht en oude bestuursleden. Ze lopen zich steeds te bemoeien met de toekomst van het NKV en daarom is het een hopeloze zaak.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #72 Oktober 02, 2015, 16:13:50
edit2Rapporteer  
Chris tegen mij heb je gezegd dat je kan vinden in dit advies. Het zijn grotendeels ook jouw punten.

Wordt het niet eens tijd dat je eerlijk bent over je intenties naar iedereen? Dan weet iedereen op korte termijn waar hij aan toe is en voorkom je een politiek sfeertje waarbij er weer geen tijd is voor de sport. Ik denk dat Marij en Yvette hier wel aan toe zijn......

Ik heb begrepen dat Marij voorlopig gewoon aanblijft...........in tegenstelling wat in de nieuwsbrief staat?

Iedereen die negatief reageert op dit advies moet eens kleur bekennen:

Ben de oude penningmeester die samen met het oude bestuur Yvette 100 euro per maand extra heeft gegeven voor reclame op de auto  en die ons zogenaamd even onafhankelijk advies ging geven over de situatie van Tom......

Ondertussen komen er voorstellen die wij hebben gemaakt met Tom terecht bij oude bestuursleden en wordt ik op mijn vingers gewezen over dit advies.......

Kortom, wees er van bewust dat ik de complete administratie heb van het NKV. Het lijkt mij verstandig dat iedereen eens goed nadenkt voordat je wat gaat schrijven op fora......... Ik laat mij niet in diskrediet brengen. Elke reactie zorgt voor een tegen reactie. 



Oef
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #73 Oktober 02, 2015, 16:29:47
edit2Rapporteer  
Wat een droevige toestanden..........
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #74 Oktober 02, 2015, 16:55:32
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan

Mijn intentie is niet om met modder te gaan gooien en ik dacht dat ik mijn punt met mijn advies al heb gemaakt. Chris kiest ervoor om een topic van bijna een week oud weer leven in te blazen en ondertussen zie ik dat bestuursleden die hebben gezegd om op te stappen gewoon blijven zitten.......... Echt wat drijft deze mensen om te blijven.......

Erken gewoon je fouten en ga door met je leven....... Als er niet over mij wordt gesproken/geroddeld stop ik er ook mee. Het wordt echt tijd dat er een nieuwe vereniging wordt opgezet en ik raad iedereen aan om je lidmaatschap op te zeggen. Er zullen de komende tijd genoeg alternatieven komen.

p.s. die opmerkingen over de administratie is alleen naar Ben gericht en oude bestuursleden. Ze lopen zich steeds te bemoeien met de toekomst van het NKV en daarom is het een hopeloze zaak.


Misschien is het dan tijd om op te stappe, iedereen die daar heeft gezeten, plaats maken voor vers bloed zonder geschiedenis. Kun je een vereniging (m.n. de kas ) tijdelijk schorssen/ bevriezen tot dat er een NIEUW bestuur is gekozen?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.