Peter Lynn Swell V2

jules_peterlynn

Berichten: 141
Januari 19, 2016, 15:03:00
edit2Rapporteer  
Peter Lynn heeft zojuist de V2 van de wavekite de Swell gelanceerd. Een 3strut medium AR kite die zowel in de golven als op het freeride gebied goed tot zijn recht komt.

Ride like never before
With the Swell we wanted to make a wave and freeride kite that excels in all conditions, good or bad. The result is more than a wave specific kite with great low end power and great upwind drive. Its well-balanced 3 strut design and responsive handling also makes it an extremely fun freeride option, more than capable to handle kiteloops, big boosts and smooth landings.
By combining great stability with fast turning and smooth drift, the Swell delivers all the characteristics you need to focus on carving up the face and slashing the lip.
The Swell´s specially designed shape allows it to be flown at a higher angle of attack (powered up), and gives it superb low end power and an incredible high end range. By using a 3 point cascading bridle with a single low friction ring the Swell offers the best of two worlds; quick turning and a huge depower range.

sizes: 4 5 6 7 8 9 10 12

eerste (epic) videobeelden van de swell:


http://vimeo.com/152151374


http://www.peterlynn.com/lei-kites/swell/

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Januari 19, 2016, 15:08:55
edit2Rapporteer  
Wat een sicke plek voor de introductie film! Joepie YeSS Joepie Joepie

Zou best weleens het bovenste bereik van mijn nieuwe quiver kunnen worden, gezien mijn ervaringen met de Swell V1. Als deze nog beter is....Wink
jules_peterlynn

Berichten: 141
Antwoord #2 Januari 19, 2016, 15:18:26
edit2Rapporteer  
Wat een sicke plek voor de introductie film! Joepie YeSS Joepie Joepie

Zou best weleens het bovenste bereik van mijn nieuwe quiver kunnen worden, gezien mijn ervaringen met de Swell V1. Als deze nog beter is....Wink


het enige wat ik kan zeggen; testen Smiley ik ben zelf in ieder geval om, heb een 8m aangeschaft en verwacht dat mijn 7m Escape ook snel vervangen zal worden door een swell..
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Januari 19, 2016, 15:24:50
edit2Rapporteer  
Waar zou je dan de Escape nog voor gebruiken Jules?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Januari 19, 2016, 15:35:47
edit2Rapporteer  
Waar zou je dan de Escape nog voor gebruiken Jules?

De kites overlappen, net als bij de andere merken.
Neem nu die Ozone Enduro.
jules_peterlynn

Berichten: 141
Antwoord #5 Januari 19, 2016, 17:31:59
edit2Rapporteer  
Waar zou je dan de Escape nog voor gebruiken Jules?
Escape is enorm stabiel en heeft een mega high end (swell heeft vooral een erg goede low end),  dus voor de 45 knopen stormsessie's ideaal Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.