Sal Einde Maart?

mbetz

Berichten: 576
Maart 02, 2016, 12:08:16
edit2Rapporteer  
Ik heb een week vakantie einde maart en wil met mijn dochter (23) naar Sal.
Heeft iemand info mbt overnachtingen en restaurants in Santa Maria?

Wind moet er einde Maart nog zijn, verwacht met een 9m en 12m Park en een Directional goed uit de voeten te komen.

Heb je een Neo nodig of is een Lycra voldoende?
Vervoer naar Kitebeach gaat met een pick up of is het beter om een auto te huren voor een week?

Bedankt voor de info

Hang Loose
 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Maart 02, 2016, 12:26:21
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=47539.175

Hier staat onze trip in

Vervoer naar kitebeach is goed te doen met pick up en goedkoper denk ik dan huren

Ik had een shorty en had achteraf als ik die mee had gehad liever een wetsuite met lange mouwen en pijpen gehad, eind van de dag kreeg ik en de gaste die mee waren het behoorlijk frisjes

http://www.windfinder.com/windstatistics/sal?fspot=sal_santa_maria

Voor de Wind zit je prima in maart, Gezellig kaal eiland met relakst volk, No Stressssss

Veel plezier
KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #2 Maart 02, 2016, 15:21:45
edit2Rapporteer  
Via Elmar Reizen was ik bij Hotel Pousada Da Luz, prima hotel.
Genoeg goede restaurants in de buurt, te voet bereikbaar.
Als ik thuis ben zal ik een foto mijn favourite restaurant toevoegen.
Wetsuit - longjohn aanbevolen
Van mijn eetplekkie een paar foto's. Meestal krijg je een portie met veel patat of rijst. Ik vroeg minder koolhydraat en wat verse groenten, geen probleem. De meeste eettentje kan je met euries betalen.
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Maart 02, 2016, 18:26:09
edit2Rapporteer  
Hee leuk! wij waren er januari (zoals het halve forum hier Grin).

- overal prima eten.
- auto taxi 5 euro voor de taxi rit naar kitebeach. (wellicht kan je nog iets afdingen, maar reken er niet op) Oftewel 10 euro per dag taxi. Dat haal je niet met een autohuur (60 euro per dag)
- paar sessies met shorts & lycra gedaan, het wordt vooral kouwig door de wind die blijft blazen, dus een dun wetsuitje is wel aan te raden.
- goed smeren, gewoon jezelf helemaal dicht leggen Smiley

Lekkerst gegeten bij:
- Le Prive
- Chez Pastis (daar moet je paar dagen van te voren reserveren, ivm. enige goede vleestent)
- Odjo d'agua

Best Caprinha's: Brazil bar tov Hotel Morabeza op het strand (een caravan)

Wij zaten zelf in Villa Verde, zelf geregeld en met Tui vluchten. Villa Verde ligt bij Ponta Preta buiten het dorp en is een voormalig failliet resort. het is dan ook helemaal leeg. We hadden wel een megavilla voor 6 personen met eigen zwembad voor weinig. Mail me als je meer wilt weten daarover.

Veel plezier!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.