Gezocht Campings aan de spot, Europa en omstreken

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Mei 15, 2016, 22:15:54
edit2Rapporteer  
Het duurt nog wel even maar ik ben van plan als ik met pensioen ga een camper te kopen en dan een tour te maken door Europa en omstreken

Ik zoek hier voor dus campings aan een mooie spot en aan het water in Europa en en omstreken

Ook hoor ik graag ervaringen en de beste tijd om er heen te gaan

Als voorbeeld deze camping aan de spot in Frankrijk Bretagne waar ik geweest ben

http://www.villagelaplage.nl/?_ga=1.36573603.2010196856.1463385359

Prachtige familie camping aan zee en dicht bij de mooiste spot waar ik ooit heb gevaren La Torche

https://www.google.nl/search?q=La+Torche&oq=La+Torche&aqs=chrome..69i57j69i59j69i60l3&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=la+torche+bretagne+kitesurfen&tbm=vid

De spot is niet wind zeker, je moet geluk hebben

Dusssss mocht je info hebben over campings in Europ en omstreken aan de spot alles is welkom

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Mei 16, 2016, 11:40:52
edit2Rapporteer  
Als jij elke dag 3 bakken kibbeling opvreet, 5 pislauwe bekertjes bier en de ene na de andere peuk opsteekt ga jij je pensioen echt niet halen Ries.  schater
Mocht je het wel halen dan maak je een mooi rondje midelandse zee. Je begint in:
Viana do castelo in Portugal dan afzakken naar
Alvor Portugal dan
Tarifa, la manga, rosas in spanje
Italie vada , talamone Folincia, vieste
En dan door naar Teksel paal 17
Have fun alvast. Ik kom je op een van deze spots dan wel tegen. Ik denk dat ik dan zo ver ben gevorderd dat ik mijn kite op half 5 kan zetten.  Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2 Mei 16, 2016, 11:46:00
edit2Rapporteer  
Camping Des Abers ...... op het westelijke puntje van Bretagne: prachtig en vaak wind!
Eltimm

Berichten: 78
Antwoord #3 Mei 17, 2016, 23:51:07
edit2Rapporteer  
Als je naar Tarifa gaat zou ik zeker doorrijden naar Afrika, boot op Tangier ben je zo. Wel mooie kustlijn daar, denk ik.

Fijnste campertijd heb ik gehad in Australie, toen ik nog op een windsurfplankje stond. Prachtig daar, ook echt een aanrader als je er nog nooit bent geweest. Zou er graag terug heen gaan om te kiten...

Kijk ook eens naar de kust bij Kroatie, is ook echt een prachtig gebied, denk dat je daar ook goed zou moeten kunnen kiten...
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #4 Mei 18, 2016, 12:57:52
edit2Rapporteer  
tarifa : rio de jara
fehmarn: strukkamphuk
workum:  de saol Grin
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #5 Mei 21, 2016, 11:40:45
edit2Rapporteer  
Fehmarn : Altenteil
Niet wachten Ries, camper nu aanschaffen. Spreek uit ervaring.
Bbtw

Berichten: 232
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #6 Mei 21, 2016, 16:49:26
edit2Rapporteer  
Als je naar Tarifa gaat zou ik zeker doorrijden naar Afrika, boot op Tangier ben je zo. Wel mooie kustlijn daar, denk ik.

Fijnste campertijd heb ik gehad in Australie, toen ik nog op een windsurfplankje stond. Prachtig daar, ook echt een aanrader als je er nog nooit bent geweest. Zou er graag terug heen gaan om te kiten...

Kijk ook eens naar de kust bij Kroatie, is ook echt een prachtig gebied, denk dat je daar ook goed zou moeten kunnen kiten...

Kiten in Kroatië? Daar heb je toch alleen rots/steen stranden. Volgens mij moet je al richting Dalmatie om zandstranden te hebben.

Zou zelf best graag een keer naar Kroatië willen (familie camping), maar moet dan zeker zijn dat de spots goed te doen zijn.

Mensen ervaring met kiten in Kroatië?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Mei 23, 2016, 09:27:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Niet wachten Ries, camper nu aanschaffen. Spreek uit ervaring.

Tja................. goed idee,  maar voor 3 weken vakantie per jaar een camper aanschaffen vind ik nog een beetje te veel van het goede
en we gaan nu nog lekker weg met het vliegtuig een weekie in het voorjaar naar bijv Kreta en  Sardinie in het na seizoen

Als je een camper doe je dat niet meer, toch ?


PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #8 Mei 28, 2016, 21:38:15
edit2Rapporteer  
Viganj en bol in kroatie zijn top. Mooi weer is wind. En in viganj heb ik de lekkerste, grootste en goeiekoopste pizza ooit gegeten. Ding was 60 cm in doorsnede.  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 Juni 24, 2016, 17:46:58
edit2Rapporteer  
Ook een mooi camper land  ThumpsUp Ziet er goed uit




http://vimeo.com/169839019



Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #10 Juni 24, 2016, 18:49:17
edit2Rapporteer  
Romo, Denemarken. lekker met je camper op het strand
KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #11 Juni 24, 2016, 19:14:30
edit2Rapporteer  
Ri, campertje heb ik al. nu nog voor woonwerk verkeer gebruik. In het weekend hier en daar kiten. Nog een paar jaar werken dan ga ik je volgen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #12 Juni 25, 2016, 15:06:05
edit2Rapporteer  
Citaat
Romo, Denemarken. lekker met je camper op het strand

Klopt, ik ben er al geweest,  strand van ruim een KM breed, top. ThumpsUp
Ook mooi om te blow kiten, wat we daar gedaan hebben  ThumpsUp




Citaat
Ri, campertje heb ik al. nu nog voor woonwerk verkeer gebruik. In het weekend hier en daar kiten.

Welk campertje heb je ? Ik zit zelf te denken aan een VW  transsporter . Hier staan ze voor een redelijke prijs
 http://www.larsvanson.nl/c/occasions/campers/



Citaat
Nog een paar jaar werken dan ga ik je volgen

Hoe lang moet je nog ?


Deze kwam ik een tijdje terug ook nog tegen. Verander het woord moter in camper en het komt allemaal goed  ThumpsUp


http://vimeo.com/165551873




Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 Juli 14, 2016, 10:06:33
edit2Rapporteer  
Portugal  ThumpsUp

In het begin van het filmpje lijkt het wel of er een camping is

Iemand enig idee waar dit is en welke camping dat is ?




http://vimeo.com/174186847
KiteShallow

Berichten: 173
Antwoord #14 Juli 14, 2016, 10:45:39
edit2Rapporteer  
@Haring High Richardt: Ik heb een Opel Combo Maxi met de kleinste keukenblok.....ga meestal buiten eten.
Prijs technisch is stukken goedkoper dan VW Transporter. Ik beschouw meer als een luxe tent dan een verhuis wagen. Jij moet ook leren rijden met die lengte's....mijn eerste schade tegen een betonpaaltje zit erin.

Ik kan nog werken, ze willen mij nog. Maar ik denk zo over 2 jaar dat ik de roer omgooit.
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #15 Juli 14, 2016, 15:38:22
edit2Rapporteer  
Isola dei Gabbiani op het noordelijke puntje van Sardinie is ook de moeite waard.

http://www.isoladeigabbiani.it/en/
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Juli 14, 2016, 15:41:13
edit2Rapporteer  
Citaat
Jij moet ook leren rijden met die lengte's..

Ik heb 3 VW transsporters  gehad dus leren rijden ?  Grin 

Wil daarom ook weer een vw transporter kopen omdat ik ze betrouwbaar vind en je kan er ook gewoon de parkeergarage en de stad mee in  ThumpsUp

Over 2 jaar gooi je het roer om ? dan ga je windsurfen ?  Grin

Het is wel zo dat je geen droogpak hoef mee te nemen als je in Zuid Europa  blijf en dus weer een probleem minder heb,  Grin grappie hoor, is alles nu goed opgelost trouwens met je droogpak ? Al getest ?





Citaat
Isola dei Gabbiani op het noordelijke puntje van Sardinie is ook de moeite waard.


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=52546.0

We gaan er eind september naar toe Mike, met de Badgastuh on tour  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #17 Juli 14, 2016, 20:58:04
edit2Rapporteer  
Talamone in Toscane Italië! Elke avond thermische wind van 15:00 tot zons ondergang,  20-35kts (Mei/Juni) Zeker een aanrader met camper parkeerplaats aan het strandje.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #18 Juli 15, 2016, 11:48:45
edit2Rapporteer  
It Soal, Workum en Zeehoeve, Harlingen. Kan je ook gewoon je hollandse haring happen
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #19 Juli 15, 2016, 18:16:42
edit2Rapporteer  
It Soal, Workum en Zeehoeve, Harlingen. Kan je ook gewoon je hollandse haring happen
klopt, maar je piemmel kruipt wel naar binnen als je zonder wetsuit daar probeert te gaan kiten.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Augustus 10, 2016, 16:55:46
edit2Rapporteer  
Vandaag voor het eerst gevaren met Coos Zok  in Petten met NW wind

Gratis Parkeren bij Camping Corfwater en 5 minuten lopen naar het strand

https://www.corfwater.nl/

Varen voor  de redings brigade en dat geeft wel een veilig gevoel

Voor een bakkie koffie kan je hier wezen en als hoogtepundt hebben ze vanaf september onbeperkt slibtongetje eten op donderdag .  ThumpsUp

 Goeie kaart en lekkere koffie

https://www.strandpaviljoenzeeenzo.nl/

Dit zijn alle voordelen

Nadelen zijn dat de stroming nogal erg is en je dus genoeg wind moet hebben om er door heen te komen.

Ook een nadeel is dat je hier officiel niet mag varen en verderop naar het activiteirtenstrand moet gaan, zagen we later op het kaartje.
Maar we werden hierover niet aangesproken door de redingsbrigade, mede omdat het geen echt strandweer was.
Vanaf 1 oktober mag je hier dus wel varen en met echte harde wind zal het waarschijnlijk ook geen probleem zijn.

Kortom dit kan een mooie Kite spot worden in de toekomst  ThumpsUp 
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #21 Augustus 10, 2016, 21:24:52
edit2Rapporteer  
Voor Petten heb je toch niet een camper nodig als je uit Laenghendoick komt (of daar in de buurt). loser

Of ga je als je met pensioen bent elke dag met de camper op en neer naar Petten? Grin

See joes (in Petten Huh)

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22 Augustus 12, 2016, 11:10:50
edit2Rapporteer  
Misschien zijn er badt gastuh uit Belgie of Zeeland die dit topic lezen en mischien is dit een goeie camping voor ze, Peter  ThumpsUp

Mooie camping eigenlijk aan de dijk, dus lopen met je spullen naar de spot, wie wil dit nu niet ? Alleen geen all Inn Clusief arregement erbij maar wel onbeperkt slibtongetje eten bij de strandtendt ! ThumpsUp
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #23 Augustus 12, 2016, 18:00:31
edit2Rapporteer  
Viana del castello portugal heeft mooie camping aan  de spot alleen trapjetje over en dan gelijk op de beach
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #24 November 02, 2016, 10:45:16
edit2Rapporteer  
Zo. KHep ook een mooie Fiat Ducato bus gekocht waarmee ik nu druk bezig ben om deze om te bouwen naar een camper. Ben nu bijna 52 ThumpDown en bij ons op het werk flikkeren ze iedereen eruit tussen de 55 en 57 is  ThumpsUp. En dat met een goeie regeling.  YeSS Als ik zo oud ben en ze bieden mij ook deze regeling aan dan sta ik vooraan in de rij en dan lekker europa en misschien daarbuiten maanden of jaren met de camper op pad. Joepie  Waar gaan we eerst heen RIES?.   Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.