Wie weet of er kite clubs zijn in Wijk aan Zee en/of Ijmuiden?

Kite JO

Geen avatar

Berichten: 1
Juli 07, 2016, 15:02:25
edit2Rapporteer  
Ik heb tot op heden redelijk veel gekite op IJsselmeer en in buitenland. Maar eigenlijk nog niet op de Noordzee.  Voor een eerste keer is het prettig om met iemand samen te gaan die je kan uitleggen hoe het werkt, waar te water, introductie bij anderen, etc. Heb zelf geen idee bijvoorbeeld hoe je de branding door komt en of dat lastig is.

Het zou fijn zijn als er een kite club is waar je lid van kan worden. Dat is makkelijk voor een introductie, etc. Weet iemand of er in Wijk aan Zee en/of IJmuiden een kite club zit?

Zo niet, weten jullie dan hoe het werkt daar? Of kan ik keertje (bijv. komend weekend) aanhaken (ik ben mid 40)?

Ben benieuwd...

Dank,
Jurgen


Rule

Berichten: 174
Antwoord #1 Juli 07, 2016, 15:14:24
edit2Rapporteer  
Clubs zijn voor 40+'ers, we hebben whatsapp groepen tegenwoordig  Grin

Als het echt gaat om een eerste keer dan zou ik gewoon naar een kitespot gaan, er zijn daar genoeg mensen die je e.e.a. uit willen leggen en ff kunnen helpen. Niet anders dan op t IJsselmeer.

Als je interesse hebt om in n whatsapp groepje te komen kan je even je 06 PM'en, dan voeg ik je toe aan een groep die veel in Noord-Holland kite.
hendri

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #2 Juli 07, 2016, 15:14:40
edit2Rapporteer  
Hallo Jurgen (Ik heb het gevoel dat wij elkaar kennen Wink )

http://www.ksnoordwijk.nl/ Is een beetje jouw kant op. Verder zijn er altijd wel mensen aanwezig op de stranden waar je vrij makkelijk bij aan kunt haken.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #3 Juli 07, 2016, 23:52:38
edit2Rapporteer  
Zandvoort zit ook een watersport vereniging.
Daar is de nieuwe voorzitter NKV ook lid en voormalig bestuurslid.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.