kitemaatje gezocht omgeving rockanje

julia2000

Geen avatar

Berichten: 3
September 12, 2016, 08:44:23
edit2Rapporteer  
hoi hoi,

in een eerder topic heb ik gevraagd of er meiden waren in de buurt van rockanje die zin hadden om een keer mee te gaan kiten, maar heb er geen reactie op gekregen dus denk dat er niet veel kitende meiden zijn in deze omgeving.

zijn er jongens (of meiden natuurlijk ThumpsUp) die zin hebben om eens mee te gaan kiten in omgeving rockanje? samen is altijd leuker dan alleen  Grin ik ben 16 en kite al 2 jaar. qua niveau maakt het niet echt uit.

laat maar weten als er iemand zin heeft om eens te gaan kiten!

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 September 12, 2016, 14:24:56
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er wel een meidenapp is die vaak die richting op gaan. Vooral Oostvoorne meen ik.

julia2000

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 September 12, 2016, 16:45:28
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er wel een meidenapp is die vaak die richting op gaan. Vooral Oostvoorne meen ik.




thnx!, dat zou best leuk zijn. je weet zeker niet wie er in die groep zitten of hoe ik contact zou kunnen krijgen met iemand uit die groep? zou leuk zijn als ik een keer mee kon.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 September 12, 2016, 20:07:37
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er wel een meidenapp is die vaak die richting op gaan. Vooral Oostvoorne meen ik.




thnx!, dat zou best leuk zijn. je weet zeker niet wie er in die groep zitten of hoe ik contact zou kunnen krijgen met iemand uit die groep? zou leuk zijn als ik een keer mee kon.

Ow heb even contact gezocht... de app ligt op z'n gat...

Nouja er zal vast nog wel iemand reageren hoor Smiley
arco89

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #4 September 12, 2016, 20:53:48
edit2Rapporteer  
Hallo Julia

Wij hebben een kite app waar we regelmatig op rockanje, brouwersdam en grevelingendam afspreken. Er zitten ook een paar dames in.
Dus als ik je toe moet voegen stuur je maar een privébericht
Groeten arco
 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.