Cabrinha Contra 15m 2016 vs Ocean Rodeo Flite 14.5 v4

Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
December 18, 2016, 14:27:44
edit2Rapporteer  
Ik overweeg om een Cabrinha Contra 15m 2016 te kopen om het gat tussen mijn 13m Cabrinha Drifter en Pansh 18m op te vullen. Als Cabrinha kite fan is dit een redelijk logische keuze....echter ik heb erg veel plezier van mijn OR mako 140 tt en OR surfboard en lees ook erg goede verhalen over de Flite. De Contra 2014 heb ik mee gevlogen, maar met de Flite nog niet. Wie heeft met beiden gevlogen en kan zinnige dingen vertellen over deze twee low wind kites..
Overigens een 17m Contra of Flite vind ik geen optie. Vind die maat te groot (voor op zee, te snel overpowered!) en wil mijn Pansh af en toe (op binnenwater) kunnen varen.
Ik weeg 92kg en vind het leuk om op zee te varen, downwinderen en op binnenwater beetje te springen.  Vanaf 20knopen pak ik mijn Drifters..
Kortom graag hoor ik jullie ervaringen...
 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.