Op zoek naar een goede offshore-wind spot in omgeving Zuid-Holland

je_oma

Geen avatar

Berichten: 6
Logs: 0 | 2 uur
Mei 04, 2017, 11:56:12
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik wil dit weekend graag kiten alleen is er N/NO wind.

Heeft iemand advies voor een goede spot in omgeving Zuid-Holland met deze windrichting?
Kamo

Berichten: 156
Antwoord #1 Mei 04, 2017, 12:09:15
edit2Rapporteer  
Misschien hier eens kijken? http://www.kitehigh.nl/spots/Nederland

Daarbij ligt een groot gedeelte van Zuid-Holland Scheef, dus tussen Scheveningen en HVH is sowieso alles met N-NO gewoon sideshore.   
Nothing on the hand dus... Smiley
je_oma

Geen avatar

Berichten: 6
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Mei 04, 2017, 15:09:46
edit2Rapporteer  
Goed punt, thanks for de toelichting
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Mei 05, 2017, 16:08:34
edit2Rapporteer  
En "off-shore" wind is altijd een NO GO!
Tenzij je een volgboot paraat hebt.

De enige off-shore spot die enigszins veilig is in Zuid Holland is de poel op de zandmotor.
Echter super vlagerig en altijd erg druk.
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #4 Mei 05, 2017, 17:16:52
edit2Rapporteer  
Paul (als dat z'n naam is) verveeld zich een beetje volgens mij, of hij gaat door z'n maandelijkse periode.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 05, 2017, 17:22:02
edit2Rapporteer  
Paul (als dat z'n naam is) verveeld zich een beetje volgens mij, of hij gaat door z'n maandelijkse periode.

Paul Huisman staat in zijn profiel.
Het is moeilijk in te schatten of hij het meent of niet.
Helaas heeft de ervaring geleerd dat er echt mensen met dergelijke vragen zijn...
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #6 Mei 05, 2017, 17:27:56
edit2Rapporteer  
Paul (als dat z'n naam is) verveeld zich een beetje volgens mij, of hij gaat door z'n maandelijkse periode.

Paul Huisman staat in zijn profiel.
Het is moeilijk in te schatten of hij het meent of niet.
Helaas heeft de ervaring geleerd dat er echt mensen met dergelijke vragen zijn...

Tja je weet het nooit inderdaad, in beide gevallen beter als hij z'n kite/surf spulletjes verkoopt aan de laagste bieder.(of mag ik dat niet zeggen?  Lips Sealed   )
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Mei 07, 2017, 11:08:36
edit2Rapporteer  
Paul (als dat z'n naam is) verveeld zich een beetje volgens mij, of hij gaat door z'n maandelijkse periode.

Paul Huisman staat in zijn profiel.
Het is moeilijk in te schatten of hij het meent of niet.
Helaas heeft de ervaring geleerd dat er echt mensen met dergelijke vragen zijn...

Tja je weet het nooit inderdaad, in beide gevallen beter als hij z'n kite/surf spulletjes verkoopt aan de laagste bieder.(of mag ik dat niet zeggen?  Lips Sealed   )

Het grote voor en nadeel van de vrijheid in dit land is dat je gevaarlijke dingen mag doen zonder remming van enige vorm van kennis Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.