kinderopvang op vakantiespot

snorro

Geen avatar

Berichten: 12
Januari 10, 2018, 13:30:49
edit2Rapporteer  
Hoi, sinds afgelopen seizoen vaart mijn vrouw ook. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een vakantielocatie aankomende zomer waar we lekker kunnen varen. Heeft iemand ervaring met een locatie waar ook opvang in de buurt is? We willen er heen met de camper en zoeken uiteraard iets met redelijke windzekerheid. Het is overigens niet zo dat we onze kids een hele dag kwijt willen maar een uurtje samen op het water zou al goud zijn. Kids zijn 1 en 6 jaar oud.

Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #1 Januari 10, 2018, 14:09:06
edit2Rapporteer  
Ik heb dit opgelost door achter de camper een aanhangwagen te hangen voor mijn schoonmoeder.Die neem ik dus mee op vakantie. Leuk voor haar en makkelijk voor ons. Als tegenprestatie past zij op de kinderen.  YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 Januari 10, 2018, 17:30:32
edit2Rapporteer  
Citaat
We willen er heen met de camper

Misschien hier nog wat ideeën ?

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=52545.0



Citaat
Ik heb dit opgelost door achter de camper een aanhangwagen te hangen voor mijn schoonmoeder.Die neem ik dus mee op vakantie.


Aanhangwagen ? Ze lag toch in je ski koffer boven op het dak ?  Grin


snorro

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #3 Januari 11, 2018, 16:25:53
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tips, schoonmoeder nog even over nadenken Haha. Die getipte vorige post had ik ook al gelezen inderdaad maar het komt nergens verder dan Camperen vlakbij de spot. Dan kunnen we alsnog niet beide het water op. Is wel de next best thing..
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Januari 16, 2018, 22:29:35
edit2Rapporteer  
Gewoon om de beurt varen. En dan gaat de achterblijver een plek uit de wind zoeken om de kids te entertainen.
snorro

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #5 Januari 24, 2018, 12:38:20
edit2Rapporteer  
Ja kan natuurlijk. Doen we nu ook wel maar het is voor de lol leuker maar ook voor het veiligheidsgevoel van mijn vrouw beter als ik met haar het water op kan. Niet noodzakelijk maar wel fijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.