Need Essentials wetsuits - ervaring?

jw009

Berichten: 96
Oktober 12, 2018, 22:05:11
edit2Rapporteer  
Heeft iemand ervaring met deze wetsuits? Lijkt soort zelfde concept als SRFace te zijn. Hier alleen wel een 5/4 hooded. Ben benieuwd of iemand deze wel eens aan gehad heeft... ?

https://needessentialseu.com/collections/autumn-winter-collection
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Oktober 12, 2018, 23:39:04
edit2Rapporteer  
Geen ervaring, maar ziet er interessant uit. Zit er aan te denken om voor de winter ook een hooded wetsuit te halen, ipv thermisch ondervest en aparte hood. Zo'n gedoe altijd.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #2 Oktober 14, 2018, 09:53:27
edit2Rapporteer  
Geen ervaring, maar ziet er interessant uit. Zit er aan te denken om voor de winter ook een hooded wetsuit te halen, ipv thermisch ondervest en aparte hood. Zo'n gedoe altijd.
Faxie, Ik heb een hooded ripcurl, deze zijn op het golfsurfen ontwikkeld, waarbij als je op je plank ligt een heel andere houding aanneemt als bij het kitesurfen met je hoofd..
Voor mij geeft dit het gevoel als ik de cap opheb, dat je hoofd wat achteruit getrokken wordt, dus dat het nekstuk achteraan wat te kort is, dus wel eerst even goed passen..en even die cap opzetten, en even aanhouden om te voelen of die niet te hard achteruit trek..
greetz
Dude
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Oktober 14, 2018, 11:55:16
edit2Rapporteer  
Geen ervaring, maar ziet er interessant uit. Zit er aan te denken om voor de winter ook een hooded wetsuit te halen, ipv thermisch ondervest en aparte hood. Zo'n gedoe altijd.
Faxie, Ik heb een hooded ripcurl, deze zijn op het golfsurfen ontwikkeld, waarbij als je op je plank ligt een heel andere houding aanneemt als bij het kitesurfen met je hoofd..
Voor mij geeft dit het gevoel als ik de cap opheb, dat je hoofd wat achteruit getrokken wordt, dus dat het nekstuk achteraan wat te kort is, dus wel eerst even goed passen..en even die cap opzetten, en even aanhouden om te voelen of die niet te hard achteruit trek..
greetz
Dude

Thnx voor de headsup (lol)

Zal sowieso geen ripcurl worden. Slechte ervaring met de kwaliteit (hoewel dat vast beter zal zijn nu) maar de pasvorm is ook niet goed voor mij.
jw009

Berichten: 96
Antwoord #4 November 05, 2018, 12:02:32
edit2Rapporteer  
Ik heb de 5/4 hooded binnen en moet zeggen echt een top pakkie! Flexibeler dan m’n Billabong 4mm en qua pasvorm super. Normaal zijn de mouwen en pijpen net iets te lang in MT voor mijn 1.86m maar hier perfect. Verder lekker bontje op boven lichaam en bovenbenen (voor en achter), naden erg goed afgewerkt en cap zit fijn.

Nog niet getest in echt koud water, maar eerste indruk is heel goed! En dat voor240 piek :-)
ldn

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #5 Januari 07, 2019, 13:34:45
edit2Rapporteer  
Zijn er intussen al meer ervaringen met de need essentials?
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #6 Januari 10, 2019, 16:21:16
edit2Rapporteer  
Nee, maar wel met srface wetsuits: uitstekende waar voor het geld!
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #7 Januari 11, 2019, 09:14:39
edit2Rapporteer  
Nee, maar wel met srface wetsuits: uitstekende waar voor het geld!

Hebben helaas (nog) geen hooded versie.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.