2023 vakantie

DoubleYouIm

Geen avatar

Berichten: 7
Mei 03, 2023, 23:25:52
edit2Rapporteer  
Hi all,

dit jaar op reis naar Noord Spanje (Galicia) vanuit België met de wagen.
paar jaar geleden de kitesurf cursus gevolgd en dus ongeveer bij waterstart geëindigd.
door issues met de rug niet verder kunnen doen tot op heden.

ik vroeg me af is er ergens een aanbeveling om lessen te nemen in Spanje Asturias, Galicia of dergelijke ?
eventueel portugal (niet zuidelijker dan Lisboa?)

gerief is nog aanwezig maar kennis zal dus terug opgefrist moeten worden alsook oefenen!

bedankt voor jullie info hulp hierbij.
nick2104

Geen avatar

Berichten: 22
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Mei 19, 2023, 20:18:26
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf vorig jaar vlak boven porto geweest. Bij Sens of Ofir, daar heb je een soort monding van de rivier waar je kunt kiten. Verder heb je ook best een prima zandstrand waar je op zee kunt kiten, maar dat is misschien minder geschikt als beginner. Wij hadden helaas pech met de wind.

Ik vindt Dakhla altijd de ideale plek om te leren kitesurfen. Heel wind zeker, super vlak water, ondiep en zand. Maar goed dat ligt niet op je route;)
DoubleYouIm

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #2 Juni 12, 2023, 20:23:58
edit2Rapporteer  
bedankt Nick voor uw feedback
DoubleYouIm

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 Juni 13, 2023, 23:45:59
edit2Rapporteer  
plannen gewijzigd :
Gran Canaria

iemand kennis of dergelijke bij Vargas of anders beginners spot om verder te helpen bij Kiting ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.