Balsa hout

Mitchel_12000

Berichten: 1183
November 21, 2004, 14:40:46
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Ik ben al een hele tijd aan het nadenken over een nieuw boardje. Ik heb in ieder geval besloten om corecell te gebruiken. Nu had ik laatst een stukje balsa hout in mijn handen en was verbaasd over het gewicht en de flexibiliteit ervan. Dus ik denk dat ik 1 tussenlaag balsa hout tussen twee lagen corecell van 4 mm ga proberen. Nu vroeg ik mij af of iemand hier al met balsa heeft gewerkt en waar je een plaat van 1400 bij 400mm of groter kan kopen met een dikte van 4 mm, mag ook iets dunner zelfs.

Ik wil bij de tips het corecell bijna helemaal wegschuren waardoor er alleen 4 mm balsa overblijft voor een goeie flex in de tips. daar overheen leg ik op zowel de bodem als het deck 3 lagen van 160gr/m2 glas.

Wat denken jullie hiervan??
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #1 November 21, 2004, 16:15:21
edit2Rapporteer  
klinkt leuk maar met 3 lagen glas heb ik een gevoel dat dit stijver wordt dan je wilt. Maar zou ook heel goed kunnen werken. Ben benieuwd.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.