welke inserts?

hOe hA HeNniE

Berichten: 824
December 11, 2004, 11:58:31
edit2Rapporteer  
jongens.........(en/of boardbouwende meiden)...

ben eerste board (140*38)aan het bouwen (op servaas-idee gebaseerd)

4 lagen 3.8 mm ocume zitten op mekaar; outline en rocker zit erin, zijkant bijgeschaafd naar scherpe edge, MAAR nu:
inSLAGmoeren OF inSCHROEFmoeren (ik heb het gevoel dat de inschroefmoeren er bij een flinke crash uit schieten, maar deze moeren zijn wel het mooist voor eindresultaat van onderkant board)

wat te doen?????
PS ik zit weinig op het net dus zie jullie suggesties een dezer dagen pas, maar alvast bedankt...

groet danny
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #1 December 12, 2004, 21:58:20
edit2Rapporteer  
Eigenlijk had je de laatste laag occume (de bodem) nog niet moeten verlijmen. Je had beter eerst de inslagmoeren ering kunnen doen, om vervolgens de bodemplaat daar weer overheen te verlijmen. Omdat je dat nu niet meer kan, zou ik gewoon voor inschroefmoeren gaan. Dat is ook wel sterk en mochten ze er later toch uitschieten, kun je er altijd nog inslagmoeren zetten.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 December 31, 2004, 21:42:32
edit2Rapporteer  
Ik heb bij mijn 4 boards messing Rampa (inschroefmoeren) gebruikt. Gewoon verlijmen. Zijn er bij mij nooit uit gekomen... 8)
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Januari 02, 2005, 13:23:49
edit2Rapporteer  
ik schroef mijn voetbanden altijd gewoon met 6 parkers in mijn board.
Nog nooit problemen mee gehad.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.