iemand ervaring met gelcoat?

Marco

Berichten: 31
December 30, 2004, 20:53:45
edit2Rapporteer  
heeft iemand ervaring met gelcoat en het eventueel voorbedrukken van glasvezelmat? Lijkt me leuk om eens te proberen een voorbedrukte glasvezelmat af te werken met gelcoat.
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #1 Januari 01, 2005, 21:27:49
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met voorbedrukken en hoe?
Ga de bodem van mijn komende boardje met gelcoat doen maar ben voorlopig nog niet zover.
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #2 Januari 02, 2005, 12:07:38
edit2Rapporteer  
gelcoat wordt gebruikt i.c.m. een mal.

wanneer je het gewoon op je laminaat smeert/spuit moet er eerst nog een ander goedje doorheen, het hard anders niet volledig uit

ben ook wel geinteresseerd in gelcoat, maar kwam niet echt veel verder bij polyservice?

weten jullie wat de voordelen zijn m.b.t. dd-lak?

WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #3 Januari 02, 2005, 13:05:23
edit2Rapporteer  
Volgens mij is het enige voordeel dat je minder hoeft te lakken omdat je zo  sneller een dekkende laag hebt. (Volgens mij is het niet uv bestendig) Vind ik al een groot voordeel want hoe minder DD-lak hoe beter. Het stinkt als de hel en ik heb niet echt een goede ruimte om te lakken. Ik zal het nog eens navragen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.