Joost

|
foutje
|
|
|
Joost

|
ach ga ook maar pitten je moet wat toch niet dan
|
|
|
slufterhufters.com

|
tis heel simpel, voeg iemand toe aan je msn en klaar ben je.
heb er al 80 instaan, kan je beppen wat je wilt.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
zeg je nou.. dt ik heel kitehigh moet toevoegen ? 
|
|
|
|
haaaanz
Gast
|
wat een actie 
|
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
ja voeg gewoon msn toe of icq en klaar. Deze 1 tweetjes schiet je ook weinig mee op. Een chatbox zou nog wel leuk zijn.
|
|
|
Joost

|
Haha ach vond het wel gezellig gisteravond. Maar op een gegeven moment kan je gewoon beter op msn gaan gebruiken. Dus ga iedereen maar eens toevoegen hier. DUDE a.k.a. Joost voegt je toe deze dag watch out.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
haha.. voeg mij maar toe.. als ik iedereen moet toe gaan voegen.. 
|
|
|
Leander

|
ach ja, wat moet je zeggen he als je heel de tijd iedereen van het forum online ziet. Vind het juist relaxed dat je hier kan reageren wanneer je wil. zo af en toe.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
haha.. dát is wel zo
|
|
|
Joost

|
@leanderX4 Haha heb je toch even toegevoegd aan mijn msn kan ik eens even sneller wat vragen aan je misschien. Even stiekum
|
|
|
Leander

|
haha heb geluk dat ik hier geen msn heb op school dan maar vooruit dan maar
|
|
|
Joost

|
Ben een beetje een kitehigh msn database aan het aanleggen. Dus als je iemand je wil toevoegen aan zijn msn met de naam Dude en mail adres joostvdweerd@hotmail.com IT'S ME
|
|
|
|
Joost

|
Denk als ik kitebabe haar msn niet had gegeven was dit topic nog groter geworden in dat opzicht is het dus wel handig. Kan het kitehigh forum een beetje normaal blijven werken waar die voor bedoelt is.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
whaha.. trouwens.. ik heet.. wendy
|
|
|
Leander

|
juist, we hebben laatst al een onzinbericht gehad met het aantal geposte berichten en nu weer met dit. Strax gaan we ook nog een groot goede morgen topic maken alla vliegerforum.nl
|
|
|
Joost

|
haha Gezellig. Dus bij deze heb je toegevoegd en wendy ook op mijn msn Goedemorgen LEANDERX4
|
|
|
|
|
Joris

|
t00t t00t daar issie! als het goed is werkt ie nu! Kitehigh unofficial webchat met geripte layout enzo!!! http://chat.designism.nl/
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
 met smileys  whaha
|
|
|