tips sterk genoeg??

Mitchel_12000

Berichten: 1183
Januari 24, 2005, 23:21:39
edit2Rapporteer  
Het boarders

Voor mijn nieuw te bouwen boardje had ik het volgende in gedachten. een rail opgebouwd uit twee lagen 5 mm forex. Een kern van 3 lagen 4mm corecell. 2 lagen 160 gr/m2 glas op het dek en daaroverheen 0.8mm formica. Op de onderkant 1 laag 160 gr/m2 glas en ook weer 0.8 mm formica.

Nu wil ik de tips ook maken van forex met 2 lagen glas 160 gr boven en 1 laag onder (ook weer afgedekt met formica) Deze tips zullen ongeveer 10 cm langer zijn dan de rest van het board. Mijn vraag is of deze tips stevig genoeg zijn. Ik wil tips met veel flex. in de bijlage heb ik een Jpeg geplaatst met het concept.

[verwijderd door de admin]
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Januari 25, 2005, 14:26:49
edit2Rapporteer  
tja het is wel de nieuwe hype he, tips die flinterdun zijn.
De toekomst zal het nog uit moeten wijzen of het sterk genoeg is.
Ik denk dat 10 cm te lang is en dat je beter 5 cm kan aanhouden. Dit zal iets steviger zijn.
succes!!
skyrider 138
Gast
Antwoord #2 Januari 25, 2005, 14:38:01
edit2Rapporteer  
heb nu ook fliptips van 9, bouw zonder formica, maar heb dek 3 lagen, en de onderkant 2, is wel sterk genoeg hoop ik. Praktijk zal het uitzwijzen, als het na 19 dagen Cabarete nog heel is zal het kennelijk wel sterk genoeg zijn....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.