forex rail, al dan niet aflopend

windaddict
Gast
Januari 30, 2005, 12:53:40
edit2Rapporteer  
Wat voor invloed heeft een aflopende rail op het vaargedrag van je board ?
Als ik nu een board met forex rail en formica maak, en ik laat de rail rondom 1cm, zal dat board dan minder goed varen dan een rail waarvan de uiteinden (naar de tips toe) afgeschuurd zijn?
Thanks !
showerman
Gast
Antwoord #1 Januari 30, 2005, 20:14:19
edit2Rapporteer  
In principe denk ik dat het meer te maken heeft met de flex die je wilt hebben in je tips. Hoe dunner de forex abs / pvc in de tips hoe meer flex.

Tja en ik denk dat het oog ook wat wil want een mooie aflopende shape ziet er veel mooier uit en iedereen ziet daar is aandacht aan besteed!
Ik zelf gebruik een elektrische schaaf (Aldi)  en dat gaat echt perfect!
Kost nog geen 27 Euri en geen stof of vuiligheid want er zit een stofzak bij!
Werkt ook perfect op Corecell!

Succes met bouwen!

Showerman .^
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #2 Februari 01, 2005, 13:11:25
edit2Rapporteer  
Hoe dunner je rail hoe meer grip een dikke rail vaart lekkerder door de chop maar laat het afweten als je overpowerd bent. een dunne rail geeft veel grip en is lang te houden maar is weer veel agrsiever

Dan heb je nog de vorm van de rail: sherp, vierkant en rond = veel grip, goede grip en weinig grip maar gemoedelijk en comfortabel

Natuurlijk geld voor deze vorm ook de dikte weer voor de grip en dan kun je dit alles nog combineren in een board kortom je kunt er veel mee doen.

hoop dat je er iets aan hebt
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.