vacuumfolie

WIMPIII

Berichten: 766
Februari 14, 2005, 14:45:09
edit2Rapporteer  
wat gebruiken jullie eigenlijk als vacuumfolie? Niet die van polyservice, die vind ik erg duur.
Fré

Berichten: 393
Antwoord #1 Februari 14, 2005, 15:25:02
edit2Rapporteer  
wat gebruiken jullie eigenlijk als vacuumfolie? Niet die van polyservice, die vind ik erg duur.

Dikke polyethileen-plastic.... werkt perfect!
showerman
Gast
Antwoord #2 Februari 14, 2005, 18:06:12
edit2Rapporteer  
Gewoon van de rol via een bouwmarkt. Dikke P.E. kost nog geen twee Euro voor iets van 2 bij 2 meter.
Vervolgens knip je hem op maat waarna je de zak dubbel vouwt over de lengte. Dan heb je een soort van zak die aan 3 kanten open is (iets van 1.50 bij 50 cm)
Vervolgens pak je een oude krant en een strijkbout waarna je de randen die nog open staan dicht smelt door over de krant te strijken. Niet te lang, gewoon tot het plastic net aan begint te kleven.
Vervolgens werk je de hele zak af met openlating van de bovenkant. (Daar moet je boardje in)
En klaar is Kees. Vacuum zak voor 2 Euro en tig keer te herbruiken.
Je sluit hem dan af met schilderstape oid. .^

Succes!
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #3 Februari 14, 2005, 20:41:19
edit2Rapporteer  
ok dan. tja showerman, ik vacumeerde tot nu toe altijd op de mal. Vacumeer jij het boven- en onderdek dan tegelijk??
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #4 Februari 15, 2005, 10:16:25
edit2Rapporteer  
Ik haal Het vacuümfolie bij de BigBoss.

Dit type Polyetheen folie gebruiken ze als onderlaag tussen vloerdelen.
Het is lekker dik en stevig (150 microM) .^
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #5 Februari 15, 2005, 21:29:15
edit2Rapporteer  
bedankt gasten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.