goedkope vinnen voor zelfbouwers

johan h

Berichten: 54
Februari 19, 2005, 16:46:31
edit2Rapporteer  
Voor wie goedkope vinnen zoekt zie de volgende site

http://www.omnitech-engineering.com/fins/

Heb hier goede ervaringen mee. Heb vorige week zaterdag 4 vinnen besteld en heb ze gister, vrijdag, met de post ontvangen. Vier vinnen voor 18 euro incl. verzendkosten en zonder verder bijkomende kosten.
 
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #1 Februari 19, 2005, 17:00:10
edit2Rapporteer  
Hey Johan,

Van welk materiaal zijn deze vinnen gemaakt?
Plastic of G10?

thanks!
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #2 Februari 19, 2005, 17:06:23
edit2Rapporteer  
Staat er bij Flauwe man. Nylon. Goeie Tip. Wij als Nederlanders zijn altijd naar goedkoper op zoek. Staat zelfs bij dat het in andere kleur ook kan. thanx
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Februari 19, 2005, 19:24:34
edit2Rapporteer  
of gewoon zelf maken he. Als je dan toch bezig bent.
D1is

Berichten: 376
Antwoord #4 Februari 19, 2005, 19:56:18
edit2Rapporteer  
vettjes, ga ik ook bestellen!!!!
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #5 Februari 19, 2005, 20:39:51
edit2Rapporteer  
nylon is wel zwaar !

wat wegen ze??
BIG AIR
Gast
Antwoord #6 Februari 20, 2005, 20:11:42
edit2Rapporteer  
Ik blijft niet bezig met het aanpassen van jou commerciele berichten en agressieve linkplaats gedrag Big Air.

Ondanks je misschien goede bedoelingen moet het afgelopen zijn. Arjan
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #7 Februari 20, 2005, 20:16:39
edit2Rapporteer  
big air, ik word echt supermoe van al die reclameposts van je
mette
Gast
Antwoord #8 Februari 21, 2005, 00:09:40
edit2Rapporteer  
wel ff opletten hoeveel je er tegelijk besteld. Had er vorige keer 24 (yep I know, maar voor die prijs kunt ge al eens experimenteren). Nadeel is dan dat ge op een redelijk hoog bedrag uitkomt. Iets van een 100 euro dacht ik. En dan zijn die domme Amerikanen daar direct met hun invoerrechten. Moest dus nog 30 euro extra betalen. Balen, maar nog steeds goedkope vinnen natuurlijk.

Domme is dat je dit niet op voorhand weet. Maar dat je paklje als je pech hebt er uitgehaald wordt. En dan hangt ge eraan. Beste is te vragen aan die mannen om het op te sturen als een cadeau en de totale waarde onder 90 dollar (kan ook ander bedrag zijn) aan te geven. Dan moet je normaal gezien geen taxen betalen. Of ze dat ook willen doen is een andere zaak.

In ieder geval goede vinnen voor die prijs en service is zeker ok. Had mijn vinnen op 2 weken.

Nog even opletten die vinnen zijn gegoten voor Engelse schroefdraad en de, hou hier rekening mee!
Ze zijn met 1 schroef en 2 van die pinnetjes. Die pinnetjes zijn mee in de vin gegoten en kan je dus niet verwijderen. Afmetingen zijn standaard: 38 mm hart op hart. Schroef op 19.

greetz,
maarten
johan h

Berichten: 54
Antwoord #9 Februari 21, 2005, 09:50:17
edit2Rapporteer  
Klopt maar de opstaande pinnetje kun je er makkelijk afschuren en er dan zelf gaatjes in boren voor b.v. parkers.
.Chris.

Berichten: 155
Antwoord #10 Februari 23, 2005, 10:55:37
edit2Rapporteer  
Heb in NL ook al complete sets gezien i.c.m schroeven en spacers voor 39 nog wat,
die finnen zagen er ook zeer knap uit, weet de link alleen niet meer, was 'n online shop.
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #11 Februari 23, 2005, 15:22:34
edit2Rapporteer  
Jep, klopt dat zijn loose kryptonite vinnen. Je kunt ze bestellen bij www.kite-board.nl
BIG AIR
Gast
Antwoord #12 Februari 28, 2005, 21:05:45
edit2Rapporteer  
Zeg Arjan wat is dit nu.

Commerciele berichten, de vraag is toch om goedkope vinnen voor de zelfbouwers. Daar antwoord ik gewoon op !

Moet ik nou meerdere accounts gaan aanmaken zodat ik normaal kan antwoorden.

Ik maak zelf geen reclame, ik start zelf nooit een een topic die commercieel getint is.

Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 Maart 01, 2005, 10:35:19
edit2Rapporteer  
dit keer krijg je voordeel van de twijfel big air. maar je moet toch toegeven dat je wel heel commercieel bezig bent.
Als alle inporteurs hier zo zouden posten, dan houdt je geen discussie of info meer over.
Ik snap dat je het merk wil promoten, daar is niks mis mee. Maar doe dat vooral met testdagen, sponsoringen en dergelijke, en niet te veel met posts op het forum, want dan gaan mensen zich alleen maar irriteren aan het gedrag.
markoes
Gast
Antwoord #14 Maart 02, 2005, 20:43:30
edit2Rapporteer  
Ook ik en paar vrienden zijn vorig jaar begonnen aan het bouwen van vinnen.
Helaas is naar mijn de enige goede manier het zelf schuren van ong 30 op elkaar gelamineerde matten. Ook Trespa schuren is een goede optie. Beide methodes helaas erg ongezond voor de longen en huid.

Zelf hebben we met behulp van mallen aardig wat vinnetjes de wereld in geholpen
Op mijn site nog enkele beschrijvingen en foto's. Nadeel is en blijven de zijkanten naast het schroefdraad ofwel de grootste druk op een een klein oppervlak met onvoldoende glas

www.cucharaboards.com (building - fins)


gr. markoes
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #15 Maart 04, 2005, 01:48:22
edit2Rapporteer  
ik heb 4 TFC vinnen gekocht voor maar.....


50 euro oke stuk duurder maar geen verzendkosten etc en de beste kwaliteit. en normaal zijn er 4 100 euro dus in dat op zicht wel goedkoop
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.