Lamineren van hpl boardje met corecell en forex

sublimety

Berichten: 136
Februari 19, 2005, 20:31:58
edit2Rapporteer  
Ik had een paar vraagies wat betreft het lamineren van een hpl boardje want ik kom er nog niet helemaal uit. ???

1* Als ik de twee corcel lagen op elkaar ga maken met epoxy moet ik dit dan ook vacuum doen op de rocker- tafel zodat de rocker er meteen in komt ?

2* Als je de base-side ga lamineren, moet ik dan ook onder de sidewalls lamineren. Of moet je om de corecell heen lamineren en de sidewalls er daarna tegen aan (plakken).

3* zelfde vraag als 2* alleen nu voor de bovenkant  Wink

Thnx alvast voor de tips  .^
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #1 Februari 19, 2005, 20:38:51
edit2Rapporteer  
1 kan, je kunt ook je base en je twee corecell lagen in 1 keer doen
2 ook onder de side walls lamineren, met glassbubbles de verbinding tussen zijkant corecel en zijkant forex insmeren.
3 zelfde antwoord als antwoord twee!, maar dan geen glassbubbles voor de zijkanten!

wel altijd je core eerst dichtsmeren met glasbub en epoxy !!!

succes
sublimety

Berichten: 136
Antwoord #2 Februari 19, 2005, 23:26:24
edit2Rapporteer  
Alleen is me nu nog niet helemaal duidelijk of je dan het glasvezel iets moet laten uitsteken buiten je hpl en side-wall.
 Kun je dit na het vacuum trekken gewoon afzagen en glad schuren. :Smiley Of moet je gewoon de glasvezel mat van te voren precies op maat knippen.
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #3 Februari 20, 2005, 12:37:05
edit2Rapporteer  
Het kan allebei. Heb er geen ervaring mee dus ik weet niet wat het mooiste resultaat geeft. Ik denk de laatste mogelijkheid. Is dus aan te raden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.