Hoe bouw ik een landboard?

showerman
Gast
Februari 25, 2005, 19:35:06
edit2Rapporteer  
Ik kan mij nog herinneren dat ik 2 jaar geleden op 1 maart weer op het water stond met ZW 4/5 en 13 graden (autoplaya)
Helaas hebben wij aankomende week nog ff Siberische temperaturen. Zwaar klote maar helaas!
Mijn nieuwe Venom 16 meter ligt te popelen om naar buiten te mogen, maar ja ik ben een watje en heb geen zin om onder de 10 graden buitentemp. te gaan kiten.

Aangezien ik nogal een knutselaar ben, had ik het plan om een landboarder in elkaar te schroeven. Tenslotte kan je in de vrieskou met een lekker windje best goed landboarden lijkt mij!

Dus ik ben op zoek naar advies en of een bouwbeschrijving. Eventueel wat het kost en waar ik de assen en de wielen voor weinig kan kopen.

Foto's zijn ook welkom.

Dus laat maar horen!

Oh ja ik heb ook nog een Guerilla II , 15 M in de aanbieding voor 499 Euro Kite only!

Bel maar op 06-21283108 %proost%
mathieu3
Gast
Antwoord #1 Februari 25, 2005, 20:03:39
edit2Rapporteer  
Tegen de tijd dat je dat ding klaar hebt kan je het water weer op!  ;D
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #2 Februari 25, 2005, 20:06:36
edit2Rapporteer  
Ik wil die Venom wel even voor je uitproberen. Met alle plezier;)
Marten

Berichten: 281
Antwoord #3 Februari 25, 2005, 20:08:31
edit2Rapporteer  
hej je kan beter een nieuwe of 2ehandse kopen. kosten zijn ongeveer even duur als je er een zelf bouwt.

ik heb de mijne voor 150 euro nieuw gehaald.

greetz Marten
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #4 Februari 26, 2005, 12:47:18
edit2Rapporteer  
heeej , ik kan zo geen bouwtekeningen van mijn board vinden, pics heb ik wel... maar  hoe ik die hier op krijg Undecided ik meel je ze wel even. miss kun je aan de hand van de foto's een beetje een idee krijgen hoe het ongeveer in elkaar zit.

this heel simpel. anders gewoon even naar google gaan en daar even zoeken. anders moet je www.vliegerforum.nl even raadplegen.

suc7 steven

Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 Februari 26, 2005, 17:45:03
edit2Rapporteer  
gewoon een goedkoop snowboard op de kop tikken, ben je veel beter mee.
showerman
Gast
Antwoord #6 Februari 26, 2005, 21:10:01
edit2Rapporteer  
Bedankt Steven voor de pics!! %proost%
Otto

Berichten: 416
Antwoord #7 Maart 24, 2005, 15:40:08
edit2Rapporteer  
wou ik ook gaan proberen, het probleem zit het alleen in de trucks, die zijn bijna net zo duur (of duurder) als een mooi 2e hands landboard. dit omdat de merken niet willen dat je ze zelf gaat bouwen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.