Forex

Pieter84

Berichten: 117
Maart 20, 2005, 21:27:02
edit2Rapporteer  
Ik heb nu zo'n plaat forex, maar de zijkanten zijn toch redelijk zacht.Als ik er met mijn nagel overheen ga, dan trek ik al een lijn erin... Verder zijn onder- en bovenkant wel hard. Als ik nou een rail van 1 cm breed maak, kan ik dan niet gewoon de bovenkant van de plaat gebruiken als zijkant van de rail? Buigt dat goed mee met de rocket en de outline van het board? Of is die 'zachte' zijkant toch hard genoeg?
Ik heb het spul bij ops-plastics gehaald.
Pieter84

Berichten: 117
Antwoord #1 Maart 22, 2005, 11:21:16
edit2Rapporteer  
Weet niemand dit? Het wordt m'n eerste boardje wat ik zelf ga maken, dus zelf weet ik ook nog niet 100% hoe en wat. Het meeste is me nu wel redelijk duidelijk, maar dit blijft nog een puntje.... Undecided
Fré

Berichten: 393
Antwoord #2 Maart 22, 2005, 11:57:56
edit2Rapporteer  
Het "spul" wordt door veel zelfbouwers gebruikt...
Heb ook gemerkt dat 't aan de zachte kant lijkt, maar 't heeft wel zijn voordelen.
Zou makkelijker impacten enzo kunnen absorberen.
Kweet nie. Heb voor de zekerheid mijn rail toch ne cm of 3 dik gemaakt.

Maar om op uw vraag te antwoorden, ja 't buigt vrij gemakkelijk mee, en anders moet je't evt wat verwarmen, komt waarschijnlijk de pvc ten goede ook....

Alleen heeeeeel goed opschuren en ontvetten... anders riskeer je problemen te hebben.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.