Kitesurf test trip

xray

Maart 28, 2005, 13:45:16
edit2Rapporteer  
Er worden redelijk wat testivals georganiseerd, bijvoorbeeld door Toby van kiteforum.com in Cabarete en natuurlijk het eigen kitehigh testweekend. Ik vroeg me af hoeveel mensen er geinteresseerd zijn om naar een specifiek nederlandse testweek op een zonnige en windzekere bestemming te gaan, bijvoorbeeld Colona in Egypte, of Flag Beach op Fuerte. Lekker kiten, lekker relaxen of partyen en met name lekker weer een (vrijwel) altijd wind!

Is er interesse?
Wat mag het kosten?
Welke board en kitemerken zou je willen testen?

Raymond
Bluecupra

Antwoord #1 Maart 28, 2005, 14:29:50
edit2Rapporteer  
Lijkt me een goed idee en als er wat te testen valt is het alleen maar leuker.

Jeffrey
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Maart 28, 2005, 15:03:51
edit2Rapporteer  
ik ga in juli naar el gouna met een stel van hanglos de kosten hiervan zijn ook niet veel
MasterRj
Gast
Antwoord #3 Maart 28, 2005, 16:00:02
edit2Rapporteer  
Zal zeker interesse zijn. Kosten zijn meestal tussen de 500 en 750 euro (all inclusive).
ik zou zelf North en Slingshots willen testen.
KITE ANGEL

Antwoord #4 Maart 28, 2005, 18:08:37
edit2Rapporteer  
Ik zou ook wel een   8) raven  8) willen testen want ik wil er de 12 en de 16 van gaan kopen binnenkort
 :Smiley :Smiley en zo een testival lijkt me wel een een cool plan maar ja eerst nog meer sparen voor een testival
en dan pas de raven halen ??? ??? nee HAHA eerst halen en dan naar fuerte want ik heb echt wel vertrouwen in dat the raven de goede keus is  @#$ 8) @#$ 8)

grrrtttzzzz Ed
Mitchel_12000

Antwoord #5 Maart 28, 2005, 20:53:03
edit2Rapporteer  
Lijkt mij te gek om weer eens met een paar kitesurfers op vakantie te gaan. Ik zit zelf al een jaar of 2 aan egypte te denken.

Ik ben heel benieuwd naar de vaareigenschappen van de windwing rapture, cabrinha contra, flysurfer extacy, kortom de kites met de nieuwe technische ontwikkelingen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.