concaaf in mal?

Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
April 23, 2005, 00:55:10
edit2Rapporteer  
de meeste van jullie leggen er een latje onder?
naar mijn mening loopt een concaaf bijna gelijk aan je rails, iets rechter dan je eigenlijke outline.
een simpel latje doet dit niet denk ik, tenzij je een bijna rechte outline hebt, wie legt het mij uuit?
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #1 April 23, 2005, 10:10:52
edit2Rapporteer  
Ik doe in ieder geval een lat en dan een plaat erover. die plaat heeft dezelfde outline als het board alleen dan net iets kleiner. Randjes even netjes afplamuren tot aan je rails. Hoe ondieper je je concaaf wilt hebben des te meer latjes je nodig hebt die dan steeds dunner worden naar de rand van je board. Want je hebt dan een hele dunne plaat nodig die onder vacuum kapot gedrukt kan worden. Je kunt je latjes ook in de breedte doen en helemaal op dikte shapen. Wel veel werk.
Kooger
Gast
Antwoord #2 April 23, 2005, 23:39:20
edit2Rapporteer  
Ja kan ook een mal maken van een stuk kern helemaal op maat schuuren en dan van 0 naar het midden en dat er dan onder leggen is altijd mooi rond dan en werkt perfect
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.