Kite Camp ! Frankrijk 23 t/m 27 juni 2005 Noirmoutier - Fromentine

kitetravel.nl
Gast
Juni 01, 2005, 10:01:31
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

www.KiteTravel.nl Organiseert :

Kite Camp ! Frankrijk 23 t/m 27 juni 2005 Noirmoutier - Fromentine

Heenreis
Vertrek :            donderdag 23 Juni (avond)
Aankomst :       vrijdag 24 (ochtend)

Terugreis
Vertrek :            Zondag 26 juni (avond)
Aankomst :       Maandag 27 Juni (ochtend)

We kunnen er kiten met alle windrichtingen en hebben vervoer ter plaatse om ons eventueel naar een andere spot te brengen.

De Trip kost 195,- Incl. !

Wat verstaan wij onder inclusief ?

Inclusief            Accomodatie     ( 4 a 5 persoonbungalow tent met bedden en eigen douche ! )
Inclusief            Royal class vervoer

Inclusief            3x         Ontbijt
Inclusief            3x         Lunch ( op lokatie )
Inclusief            1x         BBQ & Partynight

En 2005 Demo materiaal van Naish / North / RRD !!

Ga voor meer informatie en reserveringen naar onze website :

www.KiteTravel.nl

Mvg,

KiteTravel Team
Sandor Stegeman & Mischa Weeda

surf

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 01, 2005, 11:17:43
edit2Rapporteer  
Hey,

Leuk idee jongens. Vraagje, is er een minimum aan deelnemers nodijg om de trip door te laten gaan? Voor wanneer moet je je aangemeld hebben?

Wat bedoelen jullie met, materiaal testen alleen voor gecertificeerde kiters? Dus diegene zonder `cerificaat`mogen geen demo materiaal testen??
kitetravel.nl
Gast
Antwoord #2 Juni 01, 2005, 12:23:33
edit2Rapporteer  
Q : is er een minimum aan deelnemers nodijg om de trip door te laten gaan? Voor wanneer moet je je aangemeld hebben?

A : We willen inprincipe met een 40 persoon's royal class bus mocht het aantal deelnemers daaronder uitkomen dan gaan we kijken of we met kleiner vervoer kunnen.

A : hoe sneller je je aanmeldt hoe beter  .^

Q : Wat bedoelen jullie met, materiaal testen alleen voor gecertificeerde kiters? Dus diegene zonder `cerificaat`mogen geen demo materiaal testen??

Er is een IKO instructeur aanwezig , deze kan eventueel mensen certificeren als de kiter de skills kan laten zien. Je wordt dan gevraagd een aantal oefeningen te doen en als je deze met succes aflegt krijg je een IKO certficaat. De prijs hiervan is 5 euro. (dit is puur kosten dekkend in NL is de prijs voor een examen 22,50 per uur)

Aangezien we verantwoordelijk zijn voor het materiaal willen wij wel zeker weten dat mensen er mee om kunnen gaan.

Darkwing
Gast
Antwoord #3 Juni 01, 2005, 13:39:33
edit2Rapporteer  
Lijkt me wel leuk, maar helaas is het onder school, en mijn moeder wilde mij niet 2 of 3 dagen ziek melden... Sad

Weet iemand of er nog meer kitecamps zijn? (Ik heb die week daarna pas vakantie)
kitetravel.nl
Gast
Antwoord #4 Juni 01, 2005, 13:46:31
edit2Rapporteer  
We gaan binnenkort nog een aantal kamps aankondigen. Eerst deze ;-)
Joost--

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 01, 2005, 13:56:16
edit2Rapporteer  
komen er ook langere camps aan? want eeen dikke week lijkt me ook wel vet

net ff wat langer. en dan is het risico van 2 dagen geen wind mee te leven.

zijn deze camps ook geschikt voor beginners?
Darkwing
Gast
Antwoord #6 Juni 01, 2005, 13:59:37
edit2Rapporteer  
@Scrib (Toch??) Denk wel dat ze ook voor beginners geschikt zijn, aangezien ze ook les geven enzo. Een kitecamp van een week lijkt me ook wel vet!

@Kitetravel: Mooi zo!!! Ben benieuwt.
Joost--

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 01, 2005, 14:09:32
edit2Rapporteer  
@Scrib (Toch??) Denk wel dat ze ook voor beginners geschikt zijn, aangezien ze ook les geven enzo. Een kitecamp van een week lijkt me ook wel vet!

@Kitetravel: Mooi zo!!! Ben benieuwt.
hey darkwing..  ja maar weet niet wat voor spots je heen gaat. je kan wel les krijgen maar als de spots niet geschikt zijn voor beginners. tja dan schiet het niet op
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #8 Juni 01, 2005, 14:50:54
edit2Rapporteer  
he sandor hier patrick volgende keer ga ik echt mee zit nu met denemarken en egypte waar ik al heen ga.
zijn er nog mensen die een weekje mee willen naar denemarken half juni
ES

Geen avatar

Antwoord #9 Juni 02, 2005, 12:00:58
edit2Rapporteer  
Hoe gaan jullie het doen met de wind, ik heb al even op windguru gekeken enzo. En soms waait het daar wel eens hele dagen niet, als de voorspellingen te ongungstig zijn reizen jullie dan nog evengoed af ofzo ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.