|
@LaurenS
|
Ja Wijk was weer ouderwets... Lekkere harde wind, en dat ging goed met de 7.... Had er de handjes vol aan... Tim en Bass voluit loopen in die kneiterharde wind tot 45 knopies... Blijft zo een gaaf gezicht, vooral als je er vlak achter vaart... Morgen weer naar zee, zo lekkah .
|
|
|
Langbeest
|
Blijft leuk om te zien......
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Schellie was weer lekker, helaas mijn 9m raakte lek, daarna nog even met de 7 gevaren, ging net. Morgen , maar even kijken wat ik ga doen
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ja Wijk was weer ouderwets... Lekkere harde wind, en dat ging goed met de 7.... Had er de handjes vol aan... Tim en Bass voluit loopen in die kneiterharde wind tot 45 knopies... Blijft zo een gaaf gezicht, vooral als je er vlak achter vaart... Morgen weer naar zee, zo lekkah . blijven gek die 2
|
|
|
FlyingHigh
|
Altijd leuk om ff mee te kijken met iemand Had je een chestmount, Boudewijn? Zo geplakt zo'n kite hoor!! Kan je morgen weer aan de gang
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Altijd leuk om ff mee te kijken met iemand Had je een chestmount, Boudewijn? Zo geplakt zo'n kite hoor!! Kan je morgen weer aan de gang Op mijn kop gezet maar, touwtje extra om mijn nek zodat ik m niet kwijtraak. Zie net dat het rond de middag droog blijft
|
|
|
|
audi
|
Ik wil morgen om een uur of 11 op schel Wie gaat er nog meer naar schel?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik denk dat ik ook wel ff ga. Denk hè!!
|
|
|
Langbeest
|
Morgen bij de moedertjes langs, we hebben ze nog dus even verblijden met een bezoekje
|
|
|
FlyingHigh
|
Eventjes dan hè, lange Ik kan helaas de hele dag
|
|
|
Langbeest
|
We zullen zien kerel.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zeker een goeie knalsessie ben kaput ! Ik had uitzicht op zandvoort aan zee achter me en Purmerend rechtsvoor
|
|
|
bredo
|
Als het weer het toelaat eind van de middag een 8 meter sessie op Castricum aan zee!? Ik hoop het...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zit eigenlijk te wachten tot het weer wat droger wordt...maar er blijven vandaag buien vallen ... Maar ik ga zo weer naar Schellinkhout ...nat wordt je toch. Wind is wel harder dan gisteren....dat moet het een mooie 7 mtr sessie worden... See you..
|
|
|
@LaurenS
|
Neh, ik ga naar moeders achter de geraniums. Lekker warm en droog.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vandaaag ook maar ff niet denk ik gister mijn fone demon verloren op wijk en me lichrweer board vaart niet lekker met een 7tje
|
|
|
TBK
|
De hele week al geen kite aangeraakt, nog steeds zo ziek als een hond. Vandaag maar weer naar de beelden van de webcam op Wijk turen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat is klote Henk....ik neem aan op zee verloren...staat je telefoonnummer erop dan heb je nog kans dat je hem terug krijgt... Ik sla vandaag ook maar over volgens buienradar blijft het zeker tot een uurtje of 17.00 regenen...... En dat trek ik even niet.... Ik ga dan maar mee naar mijn schoonmoeder..
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Zwafra! Ik ga dan maar mee naar mijn Schoonmoeder. Zie je nu wel je bent gewoon een lieve softie.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ach ja frank weer een goed excuus om weer is wat nieuws te kopen boardje was al jaartje of 6 oud maar wel mijn all time favourite
|
|
|