Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

audi

Berichten: 752
Antwoord #50400 November 09, 2015, 16:11:21
edit2Rapporteer  
Zo dat was weer een top dag op schel.
En wat bleef ik weer lekker boven hangen met veel lift.
Op het einde van het water af geblazen met de 9 edge.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #50401 November 09, 2015, 16:25:50
edit2Rapporteer  
Hij was vooral vanmorgen lekker op Schellie. Iets minder vlagerig dan in de middag. Maar absoluut wel weer even lekker gevaren met de 9m hoor. En alles ingepakt voor de regen. Morgen nog vlageriger en regen. Denk dat ik die maar oversla en woensdag weer de hele dag present ben YeSS YeSS

Volgens het Woo'tje toch weer wat leuke sprongen gemaakt ondanks die vlagerigheid. Was in de ochtend bij 20-24knp. Lekker hoooorrrrrrrr YeSS


On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #50402 November 09, 2015, 16:30:20
edit2Rapporteer  
Zag er goed uit John, kan je nagaan als je, je dag hebt   Wink ThumpsUp

Ook benieuwd naar de hoogte van Zwafra!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #50403 November 09, 2015, 17:35:14
edit2Rapporteer  
Gezellig daggie gehad op Schell  ThumpsUp hoop gezellige badgastuh.
In de ochtend toen het nog niet zo vlagerig was lekker gevaren, maar daarna hele tijd van kite gewisseld. Was niet echt mijn dag.
Maar wel weer lekker om erop te staan Joepie YeSS
Netjes hoor John  ThumpsUp ThumpsUp. Ik heb vandaag de 7 m maar gehaald ThumpDown
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50404 November 09, 2015, 17:35:40
edit2Rapporteer  
Heb geen zin om in mijn eentje te varen op Wijk   loser, tot zo  ThumpsUp

was druk hoor op de bunker Richardt! Waren zo'n 10 man op het water.

mega wind toen ik begon 26knoop nog met 9meter maar dat was na paar keer op en neer echt teveel en toen met 6meter. Wel kortere sessies, nog spierpijn van zaterdag Smiley Paar keertjes gewassen en leeggesnotterd en nu als halve tamme nog "aan het werk"

Zojuist trouwens weer even contact gehad met Boei van de Martinuskerk ivm. m'n webcam-voor-Schelly ideetje. Plannetje komt steeds iets verder (materiaal al in huis overigens).

@KiterUitSchell woon jij toevallig zo dich tbij de kerk dat jouw internet daar te ontvangen is? (Tussenoplossings-dingetje).
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #50405 November 09, 2015, 17:46:37
edit2Rapporteer  
Citaat
Hij was vooral vanmorgen lekker op Schellie. Iets minder vlagerig dan in de middag
.
Vond ik niet  Grin heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen  Grin


Eindelijk weer een topsessie vandaag ThumpsUp hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, ThumpsUp

Ik wilde eigenlijk wisselen naar een 7 meter maar toen zag ik ook  nog Wanda met een 9 varen en dacht bij me zelf, ik ben toch geen miedtje loser als zij het kan moet ik het zeker kunnen, achteraf geen spijt van  Grin.
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #50406 November 09, 2015, 18:15:30
edit2Rapporteer  
Heb geen zin om in mijn eentje te varen op Wijk   loser, tot zo  ThumpsUp

was druk hoor op de bunker Richardt! Waren zo'n 10 man op het water.

mega wind toen ik begon 26knoop nog met 9meter maar dat was na paar keer op en neer echt teveel en toen met 6meter. Wel kortere sessies, nog spierpijn van zaterdag Smiley Paar keertjes gewassen en leeggesnotterd en nu als halve tamme nog "aan het werk"

Zojuist trouwens weer even contact gehad met Boei van de Martinuskerk ivm. m'n webcam-voor-Schelly ideetje. Plannetje komt steeds iets verder (materiaal al in huis overigens). Dat gaat niet lukken roeland vanaf mijn huis . Wijk was ok met de 7 maar bij mij ging het niet toppie

@KiterUitSchell woon jij toevallig zo dich tbij de kerk dat jouw internet daar te ontvangen is? (Tussenoplossings-dingetje).
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #50407 November 09, 2015, 18:16:18
edit2Rapporteer  
Vond ik niet  Grin heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen  Grin

Eindelijk weer een topsessie vandaag ThumpsUp hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, ThumpsUp

Niet zo mans ouwe Grin
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #50408 November 09, 2015, 18:41:35
edit2Rapporteer  
Citaat: ik ben toch geen mietje. O hoe moeten wij dat weten? ListenToMe
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50409 November 09, 2015, 18:43:47
edit2Rapporteer  
@kiteruitschell ik zie je reactie er niet op, alleen een stuk 'quote' '/quote' Smiley
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #50410 November 09, 2015, 18:47:48
edit2Rapporteer  
Citaat
ik ben toch geen mietje. O hoe moeten wij dat weten?
Vertel ik je nog wel eens, als ik achter je sta  Grin je was trouwens al weer snel weg, moest je werken vanmiddag  Grin
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #50411 November 09, 2015, 18:51:01
edit2Rapporteer  
top dagje rammen weer zeg vandaag. Vooral in de middag n stuk rustiger dus alle ruimte om te springen met de good-old 8M Nitro
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #50412 November 09, 2015, 19:16:04
edit2Rapporteer  
Citaat
Hij was vooral vanmorgen lekker op Schellie. Iets minder vlagerig dan in de middag
.
Vond ik niet  Grin heb vanmiddag een stuk lekkerder gevaren door de hardere wind, ondanks de regen  Grin


Eindelijk weer een topsessie vandaag ThumpsUp hele dag heerlijk en flink (over) gepowered met de 9 gevaren, ThumpsUp


Je was er vanmorgen niet eens pieperd. Kwam pas weer erg laat aankakken met je droogpak  loser
Tuurlijk heb je vanmiddag dan lekkerder gevaren. Je hebt ook alleen vanmiddag maar gevaren  Grin

Zag er goed uit John, kan je nagaan als je, je dag hebt   Wink ThumpsUp

Nou, ik had echt mijn dag niet Sander. Ging niet echt heel lekker. Lag aan mij hoor. Beetje aan die vlagerige wind, maar absoluut meer aan mij. Hoop dat het de aankomende dagen lekkerder gaat  ThumpsUp
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #50413 November 09, 2015, 19:29:19
edit2Rapporteer  
@Pablo, jij hebt die bladder dus goed geplakt  ThumpsUp en nog lekkere gesprongen ook  Joepie

Als dit het nieuwe herfstweer moet voorstellen, ga ik graag gelijk door naar 2016, vlagerig vlagerig vlagerig en dat vreselijke natte gladde groene tapijt erbij   Tongue

Was al met al wel een heel gezellig kluppikiters bij elkaar en oh oh oh wat een ruimte opeens op het water  Roll Eyes
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #50414 November 09, 2015, 19:37:01
edit2Rapporteer  
Het was idd weer eens een top ochtend.. Grin.lekker windtje goed kunnen varen met mijn 7 mtr en nu mijn WOO wel helemaal opgeladen en hij werkte nu wel weer ....alleen ik krijg hem nu niet gedownload op mijn WOO App
Weet nu nog niet hoe hoog ging vandaag ....altijd wat met dat ding.. Undecided
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #50415 November 09, 2015, 19:43:35
edit2Rapporteer  
Je moet hem wel 'pairen' of connecten he Frank, dan pas kan je sessies downloaden.

Lekker bezig John ! Ik had vandaag 12,5m op Wijk met de 7m en te weinig wind en teveel regen trouwens grrr
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #50416 November 09, 2015, 19:54:01
edit2Rapporteer  
en teveel regen trouwens grrr
Tja,zag die bui al hangen   Undecided
pepsi

Geen avatar

Berichten: 171
Antwoord #50417 November 09, 2015, 19:55:41
edit2Rapporteer  
De 7m was goed gepowerd bij de bunker, maar wat ik ook probeerde kwam niet meer terug op de plek waar ik gestart was.
Er stond een behoorlijke stroming.
Dus sinds lange tijd maar terug gelopen ThumpDown(was niet de enige)
Wat zou je hieraan kunnen doen
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #50418 November 09, 2015, 20:08:29
edit2Rapporteer  
Je moet hem wel 'pairen' of connecten he Frank, dan pas kan je sessies downloaden.

Lekker bezig John ! Ik had vandaag 12,5m op Wijk met de 7m en te weinig wind en teveel regen trouwens grrr

Lekker hoor Tim  ThumpsUp
Begon op Schellie pas rond 14.30 uur of zo te regenen. Tot die tijd constant droog geweest. Wel heel vlagerig, maar ja, we hadden gelukkig weer wind. Kijken wat aankomende week ons brengt YeSS
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #50419 November 09, 2015, 20:34:23
edit2Rapporteer  
Roeland  ben mij gaat het niet lukken internet .wijk was goed met de 7 ik had ook mijn dag niet kon geen juiste afzet vinden voor een lekkere sprong wel hoge golven maar weinig ruimte ertussen en redelijk veel brekers
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #50420 November 09, 2015, 21:38:38
edit2Rapporteer  
.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #50421 November 09, 2015, 21:53:42
edit2Rapporteer  
Frank zet er een punt achter..
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #50422 November 09, 2015, 22:46:57
edit2Rapporteer  
top dagje rammen weer zeg vandaag. Vooral in de middag n stuk rustiger dus alle ruimte om te springen met de good-old 8M Nitro

Zag er ook goed uit Pablo. Mooie floaty jumps

Zwafra, heb je wel de nieuwe ios 9,1 op je appeltje geinstalleerd?? Oudere versie, doet hij het niet!!
Wanda

Berichten: 54
Antwoord #50423 November 09, 2015, 23:17:43
edit2Rapporteer  
Het was flink werken met de 9 vanmiddag loser Ondanks dat toch even lekker kunnen gevaren.. Joepie
roelandp

Berichten: 422
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50424 November 09, 2015, 23:32:34
edit2Rapporteer  
Er stond een behoorlijke stroming.
Dus sinds lange tijd maar terug gelopen ThumpDown(was niet de enige)
Wat zou je hieraan kunnen doen


Ik schaar mezelf onder de beginners, maar hierbij toch mijn 50 cents Smiley

Er stond idd een behoorlijke stroming van zowel de wind (45 sideshore schuin naar noord stuwend) als opkomend water (14.36 hoogwater). Daarbij komt dan nog dat het langzaam richting 'Nieuwe Maan' gaat, waarbij Maan en Zon in elkaars verlengde staan en springtij erbij komt kijken. De stroming is nog wat krachtiger. Merkte het zelf ook, 1 meter van de kant even muts weer op het hoofd zetten en je ziet jezelf gewoon langs de kant drijven.


Teruglopen heb ik zelf meer last van als je niet genoeg tegendruk kunt geven en niet genoeg upwind kan komen, bij te weinig wind dus. Nu kan het zijn, (ik weet niet hoe laat je was, zelf was ik om 13.00 weg) dat je niet genoeg kon opkanten omdat je te overpowered was? En je dus eigenlijk zijwaarst glijdt over het water (rutschen bij snowboarden) ?

Of misschien was het door het ontwijken van brekende golven en vaker downwind gaan?

Of gewassen door een golf? Zelf had ik 1x dat ik lang moest terugvissen naar mijn board en was ik halverwege het strand richting wijk, toen heb ik ervoor gekozen niet te diep zee op te gaan maar korte rakjes terug te varen in de kleine golfjes. Zodat ik niet nog een keer kon worden gewashed Grin

Maar mooi was het weer!

the end en ze leefden nog lang en gelukkig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.