Dubio, Waroo 07 of Boxer SLE

StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #25 Maart 22, 2007, 03:50:09
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kunt een HP-leash gewoon boven je chickenloop vastmaken(moet je wel een HP-leash hebben). Ook is er een lijn te verkrijgen welke je aan een pigtail aan je strap kunt bevestigen. Deze lijn gaat dan net als een 5e lijn door je bar en oog chickenloop. Hier kun je dan ook je leash aan bevestigen!! Met rotaties dus geen problemen!!!
Citaat
Thanx. Een HP leash wordt meen ik al standaard meegeleverd met de Boxer. Als je de leash boven de chickenloop bevestigt moet je wel zonder stopper varen neem ik aan, anders geen volledige depower bij gebruik van je Quick Release.

Is zo'n "5e lijn" oplossing voor de Boxer in de shop verkrijkbaar of maak je die zelf?
Is of nu al of komende weken in de shop te verkrijgen!! Je kunt dan ook de stopper vastgeklikt laten zitten. Als je dan je chickenloop released of je vaart uitgehaakt, dan bypassed de lijn je stopper!
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #26 Maart 22, 2007, 07:27:30
edit2Rapporteer  
Hmm ik denk dat het toch maar een waroo gaat worden...

Valt er ook nog wat met de prijs te regelen?

De Naish moet je gelijk bar en Kite kopen, anders is die bar niet te betalen.
Die waroo kan je nog eerst kite & dan bar kopen zonder die dikke prijs verschil.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #27 Maart 22, 2007, 18:31:51
edit2Rapporteer  
Bij voorkeur ...Ga ze eerst testen ..Dan weet je wat je koopt..
Ik vaar zelf met de Waroo 07 en vind het een top kite,Maar ik denk dat de keus erg persoonlijk is,
Maar als je voor de Waroo gaat kijk dan op :  http://www.boardsports.nl/?page_id=6
 ThumpsUp
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #28 Maart 22, 2007, 19:33:37
edit2Rapporteer  
als je Michel even belt(0626060579), kun je hem bij hem testen. Ik denk dat er komend weekend wel een mogelijkheid is om dat te doen op muiderberg.
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #29 Maart 23, 2007, 02:25:14
edit2Rapporteer  
Bij voorkeur ...Ga ze eerst testen ..Dan weet je wat je koopt..
Ik vaar zelf met de Waroo 07 en vind het een top kite,Maar ik denk dat de keus erg persoonlijk is,
Maar als je voor de Waroo gaat kijk dan op : http://www.boardsports.nl/?page_id=6
 ThumpsUp


Ik lees trouwens dat boardsports nogal wel eens moelijk doet met garantie of zo.

Maar goed, even wat anders, als ik voor toch voor een boxer sle wil gaan, hoeveel geld zou ik moet kunnen af pingelen?

Of anders gezegd, wat is ongeveer de duitse prijs?
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #30 Maart 23, 2007, 02:35:20
edit2Rapporteer  
boardsports is al vanaf het begin van Best (feb 2004) al dealer van het merk. Als je  beetje zoekt op forum zie je dat Boardsports alle garantie heel netjes heeft opgelost.

Prijzen is HEEL europa zijn hetzelfde. Dit is strategie van Best om overal gelijke prijzen te hanteren. Neem maar contact op met Willem van Boardsports info$boardsports.nl
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #31 Maart 23, 2007, 02:37:38
edit2Rapporteer  
boardsports is al vanaf het begin van Best (feb 2004) al dealer van het merk. Als je beetje zoekt op forum zie je dat Boardsports alle garantie heel netjes heeft opgelost.

Prijzen is HEEL europa zijn hetzelfde. Dit is strategie van Best om overal gelijke prijzen te hanteren. Neem maar contact op met Willem van Boardsports info$boardsports.nl
Dat van best en de prijzen wist ik, maar hoe zit het met de naish boxer sle dan?
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #32 Maart 23, 2007, 02:38:26
edit2Rapporteer  
Dit is strategie van Best om overal gelijke prijzen te hanteren.
ja helaas, de valuta maakt niet uit, het getal blijft hetzelfde! haha
LD

Berichten: 3
Antwoord #33 Maart 23, 2007, 03:51:22
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kunt een HP-leash gewoon boven je chickenloop vastmaken(moet je wel een HP-leash hebben). Ook is er een lijn te verkrijgen welke je aan een pigtail aan je strap kunt bevestigen. Deze lijn gaat dan net als een 5e lijn door je bar en oog chickenloop. Hier kun je dan ook je leash aan bevestigen!! Met rotaties dus geen problemen!!!
Citaat
Thanx. Een HP leash wordt meen ik al standaard meegeleverd met de Boxer. Als je de leash boven de chickenloop bevestigt moet je wel zonder stopper varen neem ik aan, anders geen volledige depower bij gebruik van je Quick Release.

Is zo'n "5e lijn" oplossing voor de Boxer in de shop verkrijkbaar of maak je die zelf?
Is of nu al of komende weken in de shop te verkrijgen!! Je kunt dan ook de stopper vastgeklikt laten zitten. Als je dan je chickenloop released of je vaart uitgehaakt, dan bypassed de lijn je stopper!

Klinkt goed. In dat opzicht is de Boxer SLE veelzijdiger dan de Waroo lijkt me. Nu maar eens gaan testen... ThumpsUp
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #34 Maart 23, 2007, 04:09:14
edit2Rapporteer  
Wie o wie kan mij vertellen wat de prijzen van de Boxe sle in duitsland ongeveer zijn, ik zie op al die site namelijk geen prijs, er staat (Ask).
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #35 Maart 23, 2007, 04:38:18
edit2Rapporteer  
je moet in duitsland altijd ff mailen.
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #36 Maart 27, 2007, 02:49:11
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij wat vertellen ver het doek van de waroo?

Is dat een ander soort als vorige jaar, want toen schenen ze nogal dun te zijn?
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #37 Maart 27, 2007, 03:14:57
edit2Rapporteer  
Wie o wie kan mij vertellen wat de prijzen van de Boxe sle in duitsland ongeveer zijn, ik zie op al die site namelijk geen prijs, er staat (Ask).

950e compleet voor de boxer SLE 12m2
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #38 Maart 27, 2007, 03:15:09
edit2Rapporteer  
ik zou voor de boxer sle gaan  ThumpsUp ik zelf heb de 9m het is echt een super kite
Timmeth

Berichten: 33
Antwoord #39 Maart 27, 2007, 04:11:40
edit2Rapporteer  
ik zat er zelf ook aan te denken om een waroo te kopen
maar is die wel geschikt als je eigenlijk alleen nog maar heen en weer kan varen?

en wat betekent dat 1:1 of 2:1 varen eigenlijk?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #40 Maart 27, 2007, 04:17:14
edit2Rapporteer  
hallo ik heb zelf gevaren met de boxers heb ze ingeruild kon er niet lekker mee wegkomen
vaar nu waroo en het bevalt me prima lekker stabiel goed hoogte lopen en met deze kites kan je lekker doorvaren of je nou beginner bent of gevorderd ze zijn ook niet duur en heb zelf de 2007 zien er goed uit en varen als een gek   ThumpsUp een iets gevorderde kiter   hans  (hangloose_kitesmiley) Joepie
XXL

Geen avatar

Berichten: 169
Antwoord #41 Maart 27, 2007, 05:02:57
edit2Rapporteer  
boxer sle compleet bij windsurf.de 899,- kiteonly= 699,-
MasterWurm

Berichten: 185
Antwoord #42 Maart 29, 2007, 02:36:19
edit2Rapporteer  
Nou jongens, ik had geen zin te wachten voor de kick-off anders zat ik daar weer zonder kite.

Dus is het een Waroo 9 meter 07 geworden en de kleur is zwart/fel oranje!

Nou maar wachten op een goeie windrichting.

Nog bedankt voor het helpen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.