zevenhuizerplas???

wies

Berichten: 35
Maart 30, 2007, 17:51:55
edit2Rapporteer  
hej hallo, heeft er hier iemand ervaring met kiten bij de zevenhuizerplas??? en zoja is dat een goeie spot of juist niet en bij welke windrichting?? ik woon er namelijk vlakbij en hoorde dat er wel gekite werd, ik ben gaan kijken en ik vond het n beetje klein uitzien en met al die bomen eromheen enzo.... ach ja, ben zeeland gewend he  (tong_kitesmiley)
maar als het nou goed blijkt te zijn is het wel mooi om aan t einde van de dag nog even snel een paar rakjes te varen! wie weet!!
nu eerst dit weekend maar weer naar de brouwersdam, of t hekje... jahoe!! wind en zon, here I come!!!  YeSS
Hieronymus

Berichten: 177
Antwoord #1 Maart 30, 2007, 18:51:59
edit2Rapporteer  
Zevenhuizen kan je wel vergeten, tenzij je geld genoeg hebt om de prenten te betalen! Mag daar niet kiten vanwege de hoogspanningskabels. Ik weet het staan nog aardig eindje er vandaan, maar toch!
wies

Berichten: 35
Antwoord #2 Maart 30, 2007, 18:58:23
edit2Rapporteer  
ok, nou zoveel geld heb ik niet dus ik denk dat ik dat dan ook maar even niet doe! thanks voor de tip!
xam (andere computer)
Gast
Antwoord #3 Maart 30, 2007, 22:24:10
edit2Rapporteer  
even een ander vraagje: ik hoor dat jullie "waarschijnlijk" daar in de buurt wonen, maar ik heb geen  vervoer voor zaterdag en wil echt heeeel graag weer gaan kiten want ben al weer 4 weken niet geweest, dus als iemand voor mij vervoer heeft zou ik echt heeel erg blij zijn.

alvast bedankt, max.

ps. ik betaal natuurlijk ook mee aan de benzine, mijn 06 nummer is 0613676299 
Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #4 Juni 11, 2015, 15:31:45
edit2Rapporteer  
Zevenhuizen kan je wel vergeten, tenzij je geld genoeg hebt om de prenten te betalen! Mag daar niet kiten vanwege de hoogspanningskabels. Ik weet het staan nog aardig eindje er vandaan, maar toch!

je moet eerst nog even wat appartementenblokken over vliegen
is dat serieus de reden? want dan slaat het echt helemaal nergens op
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #5 Juni 11, 2015, 15:37:55
edit2Rapporteer  
Na wat googlen kwam ik eigenlijk weer op het KH forum terecht Wink

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=15583.0

Het wordt/werd er wel eens gedaan... blijkt Wink


http://youtu.be/R3Ju8DyN81E
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #6 Juni 11, 2015, 20:52:58
edit2Rapporteer  
woon dr ook super dichtbij. bij eurofun gaan ze nog wel eens t water op. dit is de kant van nesselande. wel krappe launch zone maar meer weet ik niet heb me er niet echt in verdiept toen ik er langsreed.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Juni 11, 2015, 21:33:44
edit2Rapporteer  
Zevenhuizen kan je wel vergeten, tenzij je geld genoeg hebt om de prenten te betalen! Mag daar niet kiten vanwege de hoogspanningskabels. Ik weet het staan nog aardig eindje er vandaan, maar toch!

je moet eerst nog even wat appartementenblokken over vliegen
is dat serieus de reden? want dan slaat het echt helemaal nergens op
niet jij, maar je kite. Als deze los schiet kan hij met veel pech enorme afstanden afleggen.

Vorig jaar nog een losgeraakte peter Lynn twinskin vanaf de brouwersdam de N57 over zien vliegen waarbij de bar genoeg tegwndruk gaf om hem op 12u te houden. Vloog vervolgens de grevelingen over en ze konden hem in scharendijke ophalen.
Een van de redenen waarom matrassen verboden zijn op Borssele.

Maar ook met tubes kan het gebeuren. wel lastiger, maar het kan. Jaar of tien geleden gezien dat iemand de safety trok op 12u zonder leash waarbij de bar bij een ander om de lijnen sloeg en de kite ook op 12u bleef staan. Die moest ook alles losgooien en de kite kwam pas naar beneden toen de andere kite een halve km downwind in een hek verstrikt raakte.


Wel erg oude koe dit overigens. Waarom zou je daar überhaupt willen kiten? Stabiele wind kun je vergeten.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Juni 12, 2015, 07:33:55
edit2Rapporteer  
Omdat het dichtbij is en er genoeg mensen zijn zonder een auto, een onmisbaar accessoire Wink
Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #9 Juni 12, 2015, 13:48:41
edit2Rapporteer  
ja idd dat kan ik me nog voorstellen evan, maar het zou wel echt leuk zijn al is het oostenwind, om daar is een keer te varen, dan heb je dat gevaar niet.

omdat het om de hoek is idd, en dan savonds uurtje varen, vlagerig of niet, toch best lekker lijkt me
Swordie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #10 Juni 12, 2015, 17:53:27
edit2Rapporteer  
Zeker, 2 minuten van me ouderlijk huis. Nu in Delftie. Grin Is wel beter voor de zomer zo dicht bij kijkduin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.