Kiters uit Rotterdam , meld je!

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36150 Augustus 28, 2011, 16:04:11
edit2Rapporteer  
Op Wijk was de wind prima! We zagen de buien inderdaad gaan richtting Scheef maar op Wijk scheen de zon en was de wind perfect voor 9&12 meter kites.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36151 Augustus 28, 2011, 16:23:29
edit2Rapporteer  
Op Wijk was de wind prima! We zagen de buien inderdaad gaan richtting Scheef maar op Wijk scheen de zon en was de wind perfect voor 9&12 meter kites

Mazzelpik Wink

Hoe bevallen je C4's?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36152 Augustus 28, 2011, 17:59:57
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36153 Augustus 28, 2011, 18:00:09
edit2Rapporteer  
C4'tjes bevallen echt super goed! Mis mij Helix in ieder geval niet.

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #36154 Augustus 28, 2011, 18:10:11
edit2Rapporteer  
Het was fantastisch op autostrand, heb me helemaal suf geloopt. YeSS
paar stevige buitjes erbij maar wtf. windje was prima!
 Joepie
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36155 Augustus 28, 2011, 18:26:18
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

damn dude, had vandaag ook een aanvaring met een kwal. Ik ging erop zitten toen ik even bij de kant wat ging afstellen. Maar faceplant into kwal is NOOIT leuk..
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36156 Augustus 28, 2011, 18:50:59
edit2Rapporteer  
Wat een top dag Grin playa na de regen gewoon top. Paar foto's kunnen maken. Ook nog 150 meterprikkeldraad uit het water gehaald (door milieuactivisten geplaatst?)

El rudo of Ronnie Rodeo wie van jullie was mijn vriendin aan het versieren toen ze foto's aan het maken was Grin

Ed je moet trouwens geen kwallen maar vrouwen knuffelen
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #36157 Augustus 28, 2011, 18:58:18
edit2Rapporteer  
jo ron, ik ken je alleen via het forum volgens mij nooit ontmoet, maar eehh was toch een beetje terleurgesteld dat ik je naam nie zag staan bij boven n.a.p. gewoon inschrijven!

Het was fantastisch op autostrand, heb me helemaal suf geloopt. YeSS
paar stevige buitjes erbij maar wtf. windje was prima!
 Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36158 Augustus 28, 2011, 19:18:29
edit2Rapporteer  
jo ron, ik ken je alleen via het forum volgens mij nooit ontmoet, maar eehh was toch een beetje terleurgesteld dat ik je naam nie zag staan bij boven n.a.p. gewoon inschrijven!

Het was fantastisch op autostrand, heb me helemaal suf geloopt. YeSS
paar stevige buitjes erbij maar wtf. windje was prima!
 Joepie

Ron heeft een wildcard Wink
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #36159 Augustus 28, 2011, 19:25:47
edit2Rapporteer  
Nog mensen die morgen ergens gaan varen en om 12u terug gaan? (zwijndrecht/dordrecht)

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36160 Augustus 28, 2011, 19:39:36
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

Bizar verhaal Ed!
De man die lesgeeft in poeltjes met haaien erin, en dan te grazen genomen door een kwal Tongue Wink

Dat je uitgerekend een faceplant maakt op een kwal met netelcellen, die zijn redelijk zeldzaam in de Noordzee.
Had begrepen dat er dit jaar ook zeer veel kwallen zijn t.o.v. voorgaande jaren...
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #36161 Augustus 28, 2011, 19:58:07
edit2Rapporteer  
ik had ook weer wat....     eerst teruggereden omdat het regende, zie ik het opklaren ,pak m`n spullen, weer richting oostvoorne, word ik aangehouden omdat ik maar 130 reed. ( € 115 kassa voor de staat), wat denk je?   was ik m`n wetsuit vergeten!!!!   kon ik weer terug. maar goed toch lekker gevaren op Rock tot 19:30, dus m`n dag was weer goed. haha
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36162 Augustus 28, 2011, 20:02:08
edit2Rapporteer  
ik had ook weer wat....     eerst teruggereden omdat het regende, zie ik het opklaren ,pak m`n spullen, weer richting oostvoorne, word ik aangehouden omdat ik maar 130 reed. ( € 115 kassa voor de staat), wat denk je?   was ik m`n wetsuit vergeten!!!!   kon ik weer terug. maar goed toch lekker gevaren op Rock tot 19:30, dus m`n dag was weer goed. haha

Pff dat is extra zuur.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36163 Augustus 28, 2011, 20:03:19
edit2Rapporteer  
Hoe krijg je het voor elkaar inderdaad. Als ik van mn board afgetrokken word dan maak ik altijd een lekkere duik, dat ga ik dus ook nooit meer doen!

Ik had nog iets geks; had het al eens eerder meegemaakt maar nog niet zo erg, ik landde een sprong en kreeg een schokje. Best een aardige nog. ben benieuwd waar dat vandaan komt! Onweer, of statisch ofzo?

@Markus, lekker dan Kiss we moeten er ook gewoon een 120 weg van maken!
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #36164 Augustus 28, 2011, 20:07:14
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

Is er dan niemand die aan die kwal denkt??   Tongue Lig je rustig te dobberen klapt er ff eentje binnen bij je....  InLove

Toch maar de keus laten vallen op de wandelplaya en ondanks het hoge................... gehalte toch lekker gevaren.....en die C4 lekker op zijn donder gegeven!

Helaas wel weer even de wachtkamer in............aan jou timing ligt het niet Michiel pffff.   ThumpDown Ziek zijn

@Ed ik had dat ook tot 3 x toe de laatste keer........met een handplant transition kreeg ik op het moment van water raken met mijn hand ook een schok -  ik was gelijk in shock haha. Zal met statische energie te maken hebben neem ik aan!!
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #36165 Augustus 28, 2011, 20:07:26
edit2Rapporteer  
Kom net terug van kijkduin....tussen de buien door wind aan/uit. (10-6,8 m/s)... maar zeker nog wel ff lekker gevaren..

Hoorde net al verhalen van mensen die stevig gepowered met een kleine kite stonden, en mensen met 13m daar zagen varen. Wind is weer onderhevig aan de stevige buienactiviteit, altijd oppassen geblazen.

Michiel, ik heb heel de dag (tot 18:15) met de 13m2 gevaren en niet eens hoeven depoweren. Was wel werken maar prima te doen!!

Was weer een top sessie!
feddomw
Gast
Antwoord #36166 Augustus 28, 2011, 20:27:13
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

damn dude, had vandaag ook een aanvaring met een kwal. Ik ging erop zitten toen ik even bij de kant wat ging afstellen. Maar faceplant into kwal is NOOIT leuk..


Ik vond dat ik überhaupt extreem veel kwallen zag dobberen. Groot, veel rode accenten erin (nooit goed volgens mij). Vuistregel is toch dat kleur mis is en helemaal helder niets aan de hand?

Maar ze vielen me echt op in ieder geval vandaag.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #36167 Augustus 28, 2011, 20:32:14
edit2Rapporteer  
heerlijk gekite vandaag!
begint wel weer koud te worden, maar gelukkig is water nog heerlijk warm!
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36168 Augustus 28, 2011, 20:37:52
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

damn dude, had vandaag ook een aanvaring met een kwal. Ik ging erop zitten toen ik even bij de kant wat ging afstellen. Maar faceplant into kwal is NOOIT leuk..


Ik vond dat ik überhaupt extreem veel kwallen zag dobberen. Groot, veel rode accenten erin (nooit goed volgens mij). Vuistregel is toch dat kleur mis is en helemaal helder niets aan de hand?

Maar ze vielen me echt op in ieder geval vandaag.


Inderdaad die met rood erin had ik al vaak gezien. Maar die heb ik al in mn hand gehad en die doen niks. Ik kon ook niet zien wat voor kwal het was helaas, ik kon alleen maar aan aftersun denken op dat moment Tongue
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #36169 Augustus 28, 2011, 20:50:40
edit2Rapporteer  
Wat een top dag Grin playa na de regen gewoon top. Paar foto's kunnen maken. Ook nog 150 meterprikkeldraad uit het water gehaald (door milieuactivisten geplaatst?)

El rudo of Ronnie Rodeo wie van jullie was mijn vriendin aan het versieren toen ze foto's aan het maken was Grin

Ed je moet trouwens geen kwallen maar vrouwen knuffelen
Je spreekt jezelf wel tegen Snack! Maar dat was ik. Leuke meid. als er leuke fotos zijn hoor ik het graag!
richard

Berichten: 381
Antwoord #36170 Augustus 28, 2011, 20:58:28
edit2Rapporteer  
Het was siick op Kiekduin, wel wat bizars meegemaakt;

op de terugweg naar de spullen viel ik over een choppie met mn smoel in een kwal. Het leek net of ik frituurvet viel. Ik heb laatst nog daar met een kwal liggen knuffelen maar daar voelde ik niks van. Deze keer was het echt goed raak, net of mn gezicht in de brand stond. Bizar! Moest er even goed van bijkomen.

Dus jullie zijn gewaarschuwd! Levensgevaarlijk op Kijkduin

damn dude, had vandaag ook een aanvaring met een kwal. Ik ging erop zitten toen ik even bij de kant wat ging afstellen. Maar faceplant into kwal is NOOIT leuk..


Ik vond dat ik überhaupt extreem veel kwallen zag dobberen. Groot, veel rode accenten erin (nooit goed volgens mij). Vuistregel is toch dat kleur mis is en helemaal helder niets aan de hand?

Maar ze vielen me echt op in ieder geval vandaag.


Inderdaad die met rood erin had ik al vaak gezien. Maar die heb ik al in mn hand gehad en die doen niks. Ik kon ook niet zien wat voor kwal het was helaas, ik kon alleen maar aan aftersun denken op dat moment Tongue

Rory zei dat je op een kwal gevallen was maar ik dacht in 1e instantie aan een ingegraven duitser 

Hoe krijg je het voor elkaar ? Ik hoop dat je er niet al te lang last van hebt.
feddomw
Gast
Antwoord #36171 Augustus 28, 2011, 21:01:15
edit2Rapporteer  
Moest aan je denken vandaag, Rudo. Omdat ik zo aan het blauwbekken was dat ik naar een droogpak ga zoeken nu ze nog redelijk geprijsd zijn. Had het weer debiel koud voor de zoveelste keer deze zomer, gelukkig nooit op het water maar die kou op het strand in de wind en je natte pak is gewoon armoe.

Heb jij enige input gehad in de Pyro de laatste jaren of kan je nog wat tips geven? Bij mij op de club vaart iedereen Gul vanwege de wetsuitoutlet deal die ALTIJD lijkt te lopen.

On topic: iedereen blijkbaar "aparte" of rare dingen gezien vandaag. Wij hadden een vent op bezoek uit Scheef die in zijn eentje met waterdichte rugzak strapless naar Zandvoort ging. Kwam bij ons aankloppen omdat zijn droge kleren in de tas drijfnat waren geworden. Aardige vent, maar met dit onstuimige weer in je eentje naar Zandvoort cruisen vond ik eigenlijk een beetje gek cq gevaarlijk.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #36172 Augustus 28, 2011, 21:17:14
edit2Rapporteer  
Wat een top dag Grin playa na de regen gewoon top. Paar foto's kunnen maken. Ook nog 150 meterprikkeldraad uit het water gehaald (door milieuactivisten geplaatst?)

El rudo of Ronnie Rodeo wie van jullie was mijn vriendin aan het versieren toen ze foto's aan het maken was Grin

Ed je moet trouwens geen kwallen maar vrouwen knuffelen
Je spreekt jezelf wel tegen Snack! Maar dat was ik. Leuke meid. als er leuke fotos zijn hoor ik het graag!

Ik ga zo even op de bank kijken hoe en wat. Weet iig ik de camera op High had gezet dus dan schiet ie 7 foto's per seconde. Even geen rekening gehouden dat iemand anders ook eventueel foto's gaan maken wat dus tot gevolg had dat ik ruim 1600 foto's heb en een 32 GB kaartje vol heb zitten Lips Sealed

@ Feddomw. Hoe kan het zijn dat je nu al aan het blauwbekken bent? Het zonnetje scheen zelfs vandaag en het was 17 graden, water is 19 graden dus met een 5/3 pak zou je warm moeten blijven. JE zou bijna gaan denken dat het aan je te weinig eet om warm te blijven Wink

O btw gaat er iemand nog morgenochtend kiten? Heb een avonddienstje dus kan overdag nog wel even kiten. Moet alleen om 14:00 terug zijn in Ridderkerk.
Sunrise sessie iemand?
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #36173 Augustus 28, 2011, 21:18:19
edit2Rapporteer  
vrijdag zat scheef ook helemaal vol met kwallen echt veel en hele lelijke vies uitziende ,niet die gewone doorzichtige dingen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #36174 Augustus 28, 2011, 21:30:40
edit2Rapporteer  
Mogelijk is dit je belager Ed, komt voor in onze zee rond de herfst. Nu is het hier al maanden herst natuurlijk:



De compaskwal, en hij is giftig = doet pijn...Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.